به گزارشافکارنیوز،گروه ائتلاف بزرگ ورزش ایران در روزهای اخیر برای انتخاب وزیر ورزش و کمک به حسن روحانی، رئیس جمهور منتخب ایران جلسات متعددی را برگزار کرده‌اند تا بتوانند در مورد وزیر آینده ورزش کشور به جمع‌بندی برسند. تا کنون در مورد ۵گزینه اتفاق نظر دارند که با ارسال نامه ای به حسن روحانی جمع بندی نهایی خود را به اطلاع وی رسانده اند.

متن کامل گروه ائتلاف بزرگ ورزش ایران را در زیر می خوانیم:

با احترام به استحضار آن مقام عالی می‌رساند،

از آنجایی که جایگاه ورزش و جوانان در ایران و جهان از منزلت و اقتدار خاصی برخوردار است و حضرتعالی در سخنرانی‌های انتخاباتی خود به این موضوع مهم و حساس اشاره داشته‌اید و همان گونه که مستحضرید وزارت ورزش و جوانان تاکنون نتوانسته است خواسته‌ و مطالبات جامعه بزرگ ورزش و جوانان این مرز و بوم را محقق نماید.

اگر بخواهیم از گذر مطلوب و مطلوبتر برسیم پیشنهاد می‌شود وزارت ورزش و جوانان با ساختار جدید مورد بازبینی قرار بگیرد و با روحیه و تدبیر و امید بتوانیم برای اعتلاء و شکوفایی ورزش کشور گام‌های مثمرثمری برداریم. لذا شورای مرکزی ائتلاف بزرگ ورزش ایران در راستای اهداف بزرگ جنابعالی جلسات متعددی را با افراد نخبه و متعهد برگزار نمود و از بین ایشان برای تصدی وزارت ورزش و جوانان اسامی زیر را حضورتان پیشنهاد و معرفی می‌کند.

۱ - سید امیر حسینی: معاون اسبق فرهنگی و آموزشی سازمان تربیت بدنی

۲ - امیر واعظ آشتیانی: قائم مقام اسبق سازمان تربیت بدنی و مدیرعامل باشگاه استقلال

۳ - محمدتقی حسن‌زاده: مسئول فعلی مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان و مسئول اسبق امور استان‌های سازمان تربیت بدنی

۴ - سید حسن رضوی: معاون اسبق فرهنگی و آموزشی سازمان تربیت بدنی

۵ - محسن مهرعلیزاده: معاون رئیس جمهور و رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی

سید محمود امامیان، دبیر کل ائتلاف بزرگ ورزش ایران