دهنوی: به پرسپولیس آمده‌ام تا کارگری کنم

به گزارش افکارنیوز، قاسم دهنوی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان عنوان کرد: ‌هم‌اکنون در دوران بدنسازی هستیم و زیاد نمی‌شود در این باره صحت کرد و در خصوص آمادگی تیم نظر داد. بازی‌های دوستانه برای شناسایی ترکیب تیم برگزار می‌شود.

وی در مورد اینکه چرا از سپاهان از پرسپولیس آمد، یادآور شد: در این باره اطلاعی ندارم، بهتر است این مسائل را از وکیلم سؤال کنید.

بازیکن پرسپولیس یادآور شد: ‌ از لحاظ بدنی ۷۰ تا ۸۰ درصد آماده هستم و تلاش می‌کنم تا روز به روز بهتر شوم. درباره شرایط بازی هم هنوز هم چیزی مشخص نیست و باید تا آغاز لیگ برتر تلاش خود را انجام دهیم.

وی در مورد اینکه پرسپولیس در نیمه دوم با ترکیب اصلی به میدان آمد، گفت: هنوز ترکیب مشخص نیست، به هر حال علی دایی از افراد مختلف استفاده می‌کند تا بتواند نفرات را محک بزند و از بهترین‌ها در تیم استفاده کند.

دهنوی درباره اینکه چه اتفاقی افتاد که از سپاهان به پرسپولیس آمد، یادآور شد: قبلاً صحبت‌هایم را کرده‌ام و بهتر است در این باره با وکیلم صحبت کنید، من فعلاً بازیکن پرسپولیس هستم و به اینجا آمده‌ام تا کارگری کنم.

وی در مورد اینکه آیا در پرسپولیس خواهد ماند، گفت: اگر قانون هم این باشد که به سپاهان بروم این کار را انجام نمیدهم. مشکلی در پرسپولیس ندارم و در این تیم بازی خواهم کرد.