بنگر: من ۴ پورشه از پرسپولیس گرفته‌ام

به گزارش افکارنیوز، محسن بنگر با اشاره به برخی اظهارنظرهای مدیرعامل باشگاه استقلال مبنی بر دریافت پورشه از سوی بازیکنان پرسپولیس گفت: در این مورد بحثبه اندازه کافی شده است و من حرفی ندارم بگویم ولی حالا که شما از من سؤال می‌کنید من می‌توانم بگویم چهار پورشه گرفته‌ام.

وی با اشاره به شرایط این روزهای تیم پرسپولیس برای حضور در مسابقات لیگ برتر فصل آینده اظهار داشت: تیم ما یک مقدار جوان است و خیلی کار دارد تا برای مسابقات لیگ برتر آماده شود اما خدا را شکر شرایط خودم خوب است ان‌شاءلله تا زمان آغاز مسابقات به آمادگی کامل خواهم رسید.

بنگر در خصوص اینکه آیا پرسپولیس امسال می‌خواهد ناکامی‌های فصل گذشته را جبران کند، گفت: ما ماندیم که ناکامی‌های فصل گذشته را جبران کنیم و ان‌شاءلله جبران خواهیم کرد.

بنگر در پاسخ به این سؤال که تیم پرسپولیس فعلی با تیم پارسال چه تفاوت‌هایی کرده است، اظهار داشت: پرسپولیس هیچ فرقی با پارسال نکرده فقط کادر فنی‌اش تغییر کرده، کادر فنی که خیلی زود آمده است و تمرینات را به موقع شروع کردند.

مدافع تیم پرسپولیس در خصوص دیدار تدارکاتی این تیم مقابل استقلال خوزستان گفت: این بازی همانطور که شما گفتید جنبه تدارکاتی دارد و فرصتی بود تا ما میزان آمادگی خود را مورد ارزیابی قرار دهیم و کادر فنی بیشتر از گذشته به توانایی‌های بازیکنان آگاهی پیدا کند. با وجود اینکه در این دیدار پیروز شدیم اما نتیجه آن مهم نبود. ان‌شاءلله بتوانیم در لیگ برتر هم عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش بگذاریم.