افشاگری مهاجم استقلال بعد از جدایی

به گزارشافکارنیوز،فرزاد حاتمی در خصوص پیوستنش به تیم فولاد خوزستان اظهار داشت: به چند دلیل تیم فولاد را انتخاب کردم. اول اینکه نظر فرکی روی من مثبت بود و دوم اینکه مردم اهواز و مسئولان باشگاه فولاد، فوتبال را می‌فهمند. امیدوارم هواداران فولاد از من حمایت کنند تا یکسال خوب را در این تیم سپری کنم.

امیدوارم جواب اعتماد فرکی را بدهم

وی افزود: دوست نداشتم دیگر در تهران بمانم. فولاد امسال در لیگ قهرمانان حاضر است و فرصت خوبی دارد. امیدوارم بتوانم جواب اعتماد فرکی را بدهم.

دوست داشتم آرش در فولاد می‌ماند

مهاجم تیم فولاد خوزستان در ادامه درباره اینکه در فولاد جانشین آرش افشین شده است، گفت: آرش بازیکن توانمندی است. دوست داشتم او هم در فولاد می‌ماند تا یک خط حمله خوبی را تشکیل بدهیم. به هر حال من از مهاجمان فعلی فولاد شناخت زیادی ندارم ولی ان شاءالله که با آنها خط حمله قدرتمندی تشکلی خواهیم داد.

جدایی‌ام از استقلال فنی نبود
حاتمی در خصوص دلایل جدایی‌اش از تیم استقلال هم خاطرنشان کرد: جدایی من و بازیکنانی مثل مجتبی جباری فنی نبود و به خاطر اختلافات دیگر بوده است. ما روزهای خوبی در استقلال داشتیم و موفق شدیم با این تیم به جمع هشت تیم برتر آسیا برویم و در لیگ برتر هم با تمام مشکلات، قهرمان شویم.

کم بازی کردم و دچار افت شدم
وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه در تیم استقلال به یکباره دچار افت شد، تاکید کرد: نمی‌توان به بازیکنی که کم بازی می‌کند بگویید به خاطر مشکلات فنی از تیم کنار گذاشته می‌شود. من در ۲۰ بازی موفق شدم ۱۰ گل برای استقلال بزنم. بعد از تعطیلات نوروز هم که برای استقلال بازی نکردم و دچار افت شدم. یک مدت هم دچار سرماخوردگی شدم و هفته‌ای دو سُرُم به بدنم می‌زدم. همین‌ها باعثشد تا شدیدا افت کنم و بازی‌های زیادی را از دست بدهم.

از استقلال ناراحتم

مهاجم فصل گذشته استقلال، خاطرنشان کرد: من از باشگاه استقلال ناراحتم ولی هواداران این تیم به من لطف دارند. اینکه هواداران مرا در این تیم قبول کردند، برایم قشنگ بود.

به خواست یک نفر در استقلال نماندم
حاتمی در ادامه صحبت‌هایش با بیان اینکه تقدیرش را در فوتبال دنبال می‌کند، افزود: من به خواست یک نفر در استقلال نماندم. من زیر بار دِین هیچ کس نمی‌روم. هر چه خوش آید پیش آید.

فرکی با معرفت است، همه تعریفش را می‌کنند
وی مجددا به حضورش در تیم فولاد اشاره کرد و اظهار داشت: خوشحالم که نصف بازیکنان تیم ملی شاگرد حسین فرکی بوده‌اند. همه از فرکی تعریف می‌کنند و خاطرات خوبی با او دارند. احساس کردم فرکی با معرفت است و خوشحالم که سال آینده شاگردش هستم.

مدیریت استقلال، مدیریت تبعیض و بی معرفتی است
حاتمی همچنین با اشاره به میزان طلبکاری‌اش از باشگاه استقلال، گفت: من فقط ۲۰ درصد قراردادم را از استقلال گرفتم. زمانی یک نفر در باشگاه استقلال گفته بود ما با پول دادن به چهار، پنج بازیکن بزرگ تیم، اوضاع را مدیریت کردیم تا سر و صدا به پا نشود. این مدیریت بی معرفتی، تبعیض و بی عدالتی است.

کاپیتان‌ها از محرم نویدکیا یاد بگیرند
مهاجم فصل گذشته استقلال بدون آنکه از بازیکن آبی پوشی نام ببرد، تاکید کرد: محرم نویدکیا می‌تواند برای تمام کاپیتان‌های فوتبال ایران یک الگو باشد. همه باید از او یاد بگیرند. نویدکیا حتی اگر جوانترین بازیکن تیم پولش را نمی‌گرفت، به مسئولان باشگاه می‌گفت پول مرا هم ندهید. متاسفانه بعضی از بازیکنان استقلال خودشان ۹۰ درصد پول می‌گرفتند و کاری به سایرین نداشتند.

بازیکنان جوان استقلال پول نداشتند به خانه بروند
حاتمی همچنین تصریح کرد: این در حالی است که جوان‌های استقلال شب عید پول نداشتند به خانه خودشان بروند ولی پنج بازیکن بزرگ تیم شب عید نفری ۱۰۰ میلیون تومان گرفتند. این برای یک باشگاه افتضاح است که به این شکل بین بازیکنان تبعیض قائل می‌شود.

پول هتل بازیکنان جوان را بازیکنان بزرگ تیم می‌دادند!
وی در پایان گفت: باشگاه استقلال پول نداشت تا هزینه خوابگاه یا هتل بازیکنان جوان را بدهد و به همین خاطر بازیکنان بزرگ تیم پول آنها را میدادند! صحبتهای زیادی برای گفتن دارم که به موقع خود آنها را بازگو میکنم.