جمشیدیان: نیامده‌ام جای کسی را پر کنم

به گزارش افکارنیوز،احمد جمشیدیان در مورد شرایط خود در استقلال صحبت ها زیر را انجام داد:

امروز استقلال تمرین داشت چرا در تمرین حضور پیدا نکردی؟

در اردوی اوکراین از ناحیه شکم دچار گرفتگی عضلات شدم و حتی در بازی دوستانه هم نتوانستم به میدان بروم. در کلینیک حضور پیدا کردم تا زیر نظر پزشک باشم. امروز در تمرین عصر هم نمی توانم باشم.



اردو چطور بود؟

خوشبختانه تیم کامل شده است و علاوه بر اینکه اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم بازی تدارکاتی مناسبی هم برگزار کردیم. این هفته هم تمرینات پر فشار خود را تمام می کنیم و خودمان را برای لیگ آماده می کنیم.

با شروع لیگ در ترکیب هستی یا نه؟

تلاشم به همین است. ما زیاد بازی دوستانه نداشتیم و شاید روز پنجشنبه در بازی تدارکاتی با ذوب آهن روی ارنج اصلی تیم کار شود.

قرار است در چه پستی بازی کنی؟

تیم های امیر قلعه نویی معمولا با سه سیستم بازی می کنند و به همین دلیل هم هافبک ها شکل های مختلفی پیدا می کنند. من هم همواره در پست های چپ و راست و هافبک نفوذی بازی کرده ام و معمولا هم امیر قلعه نویی در ترکیب از دو هافبک نفوذی استفاده می کند. فکر می کنم از منهم در همان پست اصلی هم که هافبک وسط است استفاده می کند.

می توانی جای جباری را پر کنی؟

من نیامده ام جای کسی را پر کنم. نوع فوتبالم هم با مجتبی فرق می کند. هدفم این است که به استقلال کمک و کنم و این مسئله برایم مهمتر است. اولویتم این است که عملکرد خوبی داشته باشم و از شرایطم راضی باشم.

قبل از سفر به اوکراین علیپور دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه ای فوتبال از تو و مهدی نظری خواست که به این کمیته بروید. دلیلش چه بود؟

من در مورد نظری نمی دانم دلیل چه بوده است اما خودم کمتر از ۱۰ دقیقه آقای علیپور را دیدم. بحثهم سر شائبه های به در روزهای آخر لیگ در مورد من عده ای به وجود آورده بودند و می گفتند چرا جلوی استقلال بازی نکردم. من با علیپور صحبت کردم و او هم حرف های من را شنید.

چرا چنین شائبه ای باید در مورد تو به وجود آید؟

اتفاقا من خیلی مشتاقم تا آنهایی که چنین بحث هایی به وجود آوردند را ببینم و بدانم حرف حسابشان چیست. آنهایی که این بحث ها را مطرح کردند کارشان احمقانه بوده و به طور قطع احمق بوده اند. آنهایی که چنین بحثی را مطرح کردند بیشتر خودشان را خراب کردند.