بهنام احسان پور: می گویند خودرو اهدایی را باید پس بدهم

به گزارش افکارنیوز، بهنام احسان پور کشتی گیر بهشهری تیم کشتی آزاد دانشجویان ایران اعزامی به یونیورسیاد دانشجویان جهان در روسیه، روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: سال گذشته که با مقام قهرمانی و مدال طلا از مسابقه های کشتی قهرمانی جوانان زیر ۲۰ سال جهان در تایلند به وطن بازگشتم، فرمانداری و شورای شهر شهرستان بهشهر، یک دستگاه خودرو پراید بدون سند و پلاک به من هدیه دادند که از آن زمان تا کنون در پارکینگ خانه من خاک می خورد.
وی ادامه داد: پس از مدتی از شرکت سایپا به من زنگ زدند که باید پول ماشین را بپردازی و من گفتم که من این وسیله نقلیه را هدیه گرفته ام!
احسان پور تصریح کرد: در این مدت، البرزی فرماندار قبلی شهرستان بهشهر از مسوولیت خود کنار رفته بود و نورزاد جایگزین وی شده بود، با وی تماس گرفتم که به من گفت ماشین را به شرکت سایپا پس بده و این مساله به ما ربطی ندارد!
وی خاطرنشان کرد: تمام این اتفاقات، یک هفته پیش از مسابقه های یونیورسیاد دانشجویان جهان در روسیه پیش آمد، به فرمانداری بهشهر رفتم که خودرو پراید را به آنها تحویل دهم اما نورزاد فرماندار بهشهر حاضر نشد من را ببیند و ماشین را پس بگیرد و گفت به شرکت سایپا پس بده نه من!
قهرمان و دارنده مدال طلای مسابقه های کشتی آزاد قهرمانی جوانان زیر ۲۰ سال جهان در پایان گفت: آنان با این کار به من بی احترامی کردند، من از آنها چیزی نخواسته بودم، خودشان(فرماندار پیشین و شورای شهر) این هدیه را به من دادند اما نورزاد به من می گوید این هدیه فرماندار قبلی است نه من!
انگار يك شخص مي تواند از مسووليت دولتي خود به من هديه بدهد، به هر حال خودرو پرايد را بدون استهلاك در يكي دو روز آينده تحويلشان مي دهم تا خيالشان آسوده شود.