لیدرها با چوب به جانم افتادند!

به گزارش افکارنیوز،بیژن طاهری در خصوص اتفاقات روز گذشته که در تمرین تیم فوتبال مس کرمان رخ داد، عنوان کرد: من به دعوت از مدیرعامل و سرمربی مس به کرمان رفتم. پیش از حضورم در این شهر طبق معمول با مهدی محمدی تماس گرفتم تا از او برای حضورم در کرمان اجازه بگیرم اما او به من گفت که اجازه نمی‌دهم و به کرمان نیا. من هم به او گفتم این شغل من است و زمانی که از من برای حضور در کرمان درخواست کرده‌اند به این شهر می‌روم.

وی ادامه داد: زمانی که به کرمان رسیدم پیامک‌های تهدیدآمیز شروع شد و عصر روز گذشته که در تمرین حاضر شدم ۴۰-۳۰ نفر آمده بودند و هنگامی که از ماشین پیاده شدم با شلنگ و چوب به جانم افتادند. یکی از لیدرها در آن درگیری به من گفت مگر مهدی محمدی به تو نگفته بود که به کرمان نیایی؟

طاهری خاطرنشان کرد: من اگر وقت داشتم و می‌رفتم شکایت می‌کردم و آن افراد تحت تعقیب قرار می‌گرفتند. به پلیس ۱۱۰ هم زنگ زدم اما دو نیرو را فرستادند که در مجموع ۴۰ کیلوگرم بودند و نمی‌توانستند جلوی آن هم افراد را بگیرند. پس از حضور ماموران هم لیدرها چیزی به آنها گفتند و ماموران نیز رفتند.

وی ادامه داد: مطمئن هستم که باشگاه در این زمینه مطلع بوده و آنها نمیخواستند که یک فرد غیربومی در کرمان حاضر شود اگر لیدرها بخواهند اینگونه برخورد داشته باشند دیگر هیچ کس به کرمان نخواهد آمد. من در اولین پرواز صبح امروز به تهران بازگشتم به مجتبی تقوی هم خیلی توهین کردند. او به رختکن رفت و لیدرها هم شیشههای رختکن را شکستند اما نتوانستند به او برسند.