به گزارش افکارنیوز،باشگاه نیوکاسل از ابتدای سال جاری شرکت انگلیسی به نام WONGA را که در زمینه پرداخت وام با دریافت سود کلان فعالیت می‌کند، روی پیراهن خود تبلیغ می‌کند. کاری که با اعتراض پاپیس سیسه، مهاجم سنگالی و مسلمان این تیم روبه‌رو و باعثشد تا او اردوی آماده‌سازی " کلاغ ها " را ترک و اعلام کند تا زمانی‌که باشگاه اسپانسر خود را تغییر ندهد، پیراهن این تیم را نخواهد پوشید.

سایت یورو اسپورت نوشت که پاییس سیسه مشکل خود را با سران باشگاه نیوکاسل حل کرد و فصل آینده را با پیراهن این تیم به میدان خواهد رفت. رسانه های انگلیسی چند روز پیش تصویری از مهاجم سنگالی مسلمان نیوکاسل را در حالی‌که در یکی از کلوپ‌های شبانه در حال قمار بود، منتشر کردند که با واکنش بسیاری از مسلمانان همراه شد. بسیاری معتقدند همین مسئله باعثشد تا این مهاجم سنگالی در تصمیم قبلی خود برای خداحافظی از نیوکاسل منصرف شود و مذاکرات خود را با این باشگاه انگلیسی شروع کند.



سیسه به همراه مدیربرنامههایش در نشستی که با سران باشگاه نیوکاسل داشت به اختلاف خود با این تیم پایان داد و تصمیم گرفت که پیراهن نیوکاسل را در فصل آینده با وجود تعارض با اعتقادات دینی خود به تن کند.