لک: مقابل ذوب‌آهن جبران می‌کنیم

به گزارشافکارنیوز،حامد لک در مورد تساوی یک بر یک تیمش مقابل گسترش فولاد در هفته دوم لیگ برتر گفت: بازی خوبی بود و روند رو به جلویی داشتیم، در شروع به گل رسیدیم و پس از آن موقعیت‌های زیادی داشتیم. روی یک اتفاق گل خوردیم، عادت ندارم در مورد داوری صحبت کنم اما در صحنه‌ای که گل خوردیم قبل از آن توپ را به پای بازیکن حریف زدم و به اوت رفت اما داور کرنر گرفت و همان توپ طی یک رفت و برگشت به گل تبدیل شد.

وی افزود: اگر باهوش‌تر بودیم می‌توانستیم برنده شویم، به هر حال قسمت نبود به پیروزی برسیم. مقابل گسترش فولاد بهتر از بازی اول ظاهر شدیم و اگر همین روند را طی کنیم ذوب آهن را شکست می‌دهیم. ابتدای فصل است تیم‌ها هنوز فاصله زیادی با یکدیگر ندارند اما باید از همین الان برای کسب موفقیت امتیازها را جمع کنیم.

دروازه بان تراکتورسازی در مورد اینکه گفته می‌شود حمید زینی زاده در تمرین دیروز تراکتورسازی از بازیکنان این تیم انتقادات زیادی کرده است، اظهار داشت: اتفاقا زینی زاده خیلی منطقی و با منش بالا با بازیکنان صحبت کرد. او بخشی از آمارهای سال قبل را عنوان کرد و همچنین از بازیکنان به خاطر اینکه تلاش می‌کنند تشکر کرد. باید تمرکزمان را بالا ببریم، در صحبت دیروز اینکه زینی زاده کسی را مورد خطاب قرار دهد وجود نداشت. او با رفتارحرفه‌ای خود سعی کرد به ما روحیه بدهد تا با انگیزه‌ای مضاعف به مصاف ذوب آهن برویم و نتیجه این دو مسابقه را جبران کنیم.

وی در مورد اینکه هواداران تراکتورسازی از کسب یک امتیاز از دو بازی رضایت ندارند، افزود: در این دو مسابقه شرمنده هواداران شدیم، آنها پشت سر ما قرار دارند و شخصا از بازیکنان تشکر می‌کنم. البته خود بازیکنان خیلی ناراحت تر از هواداران هستند، اول به خاطر نتیجه نگرفتن تراکتورسازی است که دو سال بالا نشین بوده و مورد دوم به این دلیل که این موضوع به خودمان و آینده فوتبالی مان ارتباط دارد، به هر حال مقابل گسترش فولاد دو دقیقه تمرکزمان را از دست دادیم، انشاالله در بازی بعدی با پیروزی میدان را ترک می‌کنیم.

لک در مورد شرایط ذوب آهن خاطر نشان کرد: ذوب آهن تیم بسیار خوبی است و نمی‌شود آن‌ها را دست کم گرفت. با تمام تمرکز طی روزهای اخیر تمرینات خوبی را انجام دادیم. با تمرینات خوب جلالی کاملا سر حال و قبراق هستیم، فرقی نمی‌کند به مصاف سپاهان یا ذوب آهن می‌رویم، باید تمرکزمان را بگذاریم تا با امتیاز از میدان بیرون بیاییم.

وی در پایان گفت: از هواداران که به عنوان یار دوازدهم از ما حمایت میکنند تشکر میکنم. از آنها میخواهم به ما زمان بدهند و همان طور که در این دو بازی رفتار کردند باز هم حمایت کنند تا انشاالله بتوانیم انتظاراتشان را برآورده کنیم.