حاتمی: دلم برای عمران‌زاده تنگ شده است

به گزارشافکارنیوز،فرزاد حاتمی در خصوص حضورش در فولاد خوزستان و گل سه‌ امتیازی که به ثمر رساند صحبت‌های زیر را انجام داد:

سرانجام رضایتنامه‌ات را گرفتی.

خدا را شکر که مشکلات حل شد اما فتح‌الله‌زاده یک مقدار دیر رضایتنامه‌ام را داد و اگر این کار را زودتر انجام می‌داد به بازی با سپاهان هم می‌رسیدم.

گل سه امتیازی هم که زدی؟

ما هدفمان گرفتن سه امتیاز بود. خوشحالم که این کار با گل من به سرانجام رسید. فجر تیمی دونده است و بازی مقابل این تیم برای همه دشوار خواهد بود. آنها در ابتدای فصل با دوندگی به دنبال کسب امتیاز هستند و شاید اگر در میانه راه به آنها می‌خوردیم کار راحت‌تری داشتیم.

از فولاد راضی هستی؟

ما تیم جوانی داریم و همه آینده‌دار هستند. کسی اینجا از فوتبال دلزده نیست و همه به آینده‌شان فکر می‌کنند. من هم از حضور در فولاد راضی هستم.

دلت برای استقلال تنگ نشده؟

واژه‌ای به نام دلتنگی برای من معنا ندارد. هرچه پیش آید خوش آید. به این اعتقاد دارم که هرجا قسمتم باشد بازی می‌کنم. من از استقلال رفتم ولی از کسی درخور نیستم و همیشه خاطرات تلخم را از یاد نمی‌برم چون نمی‌توانم آنها را فراموش کنم.

حتما دیدی که جباری توسط تماشاگران تشویق شد؟

او یکی از خوب‌های استقلال بوده و ۸ سال کاپیتانی این تیم را تجربه کرده است. تماشاگران استقلال با تشویق جباری شعور خود را نشان دادند و آنها به همه ثابت کردند وقتی یک بازیکن به هر دلیلی از این تیم می‌رود قابل احترام است. تقدیر جباری این بود که امسال در سپاهان بازی کند ولی قدر‌شناسی هواداران استقلال بی‌نظیر بود.

دلت برای عمران‌زاده تنگ نشده؟

انصافا دلم برای برخی کارهای عمران‌زاده تنگ شده است. شنیدم او در جریان تمرینات این تیم نزدیک بود توسط رحمتی مصدوم شود. اگر من بودم رحمتی جرات نمی‌کرد به سمت حنیف برود. من همیشه مثل یک پدر بالای سر حنیف عمران‌زاده هستم و از اینکه امسال نمی‌توانم او را زیر بال و پر خود بگیرم ناراحتم اما دورادور او را راهنمایی می‌کنم.

به عنوان سوال آخر فکر می‌کنی در فولاد بتوانی آقای گل شوی؟

من هیچ وقت به آقای گلی فکر نکردهام و اعتقاد دارم اگر زیاد به یک چیز فکر کنی از عملش باز میمانی. همه بازیکنان در فولاد تاثیرگذار هستند. از ارشاد یوسفی گرفته تا من که آن نوک بازی میکنم همه به فکر موفقیت فولادیم و کسی اهداف شخصی ندارد.