به گزارش افکارنیوز،بیمارستان امام رضا(ع) تبریز از ساعت‌های ابتدایی امروز(یکشنبه) شاهد جنب و جوش زیادی بود. مهدی کریمیان، هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی به علت سانحه رانندگی به این بیمارستان منتقل شده بود و این مساله پای هواداران این تیم را به این بیمارستان باز کرده بود.

وضعیت جسمی کریمیان در ابتدا بسیار وخیم بود تا جایی که مجید جلالی، سرمربی و حمید زینی‌زاده، مدیرعامل این باشگاه از مردم خواستند که برای بهبودی او دعا کنند.

هواداران تراکتورسازی که همیشه حضور پرشوری برای تشویق تیم خود دارند، این بار هم با حضور در بیمارستان امام رضا(ع)، ازدحام زیادی ایجاد کردند که این مساله باعثبروز مشکلاتی در روند درمان بیماران این بیمارستان شد.

به همین دلیل، مجید جلالی که برای دومین بار به بیمارستان آمده بود از هواداران خواست که از آمدن به بیمارستان خودداری کنند و کاری نکنند که ازدحام بیش از حد آنها برای سایر بیماران مشکل‌آفرین باشد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در آخرین اظهارنظرش هم حرف امیدوارکننده‌ای زده است. جلالی پس از عیادت دوباره کریمیان به خبرنگاران گفت که حال بازیکنش کمی بهتر شده و وقتی دست او را گرفته، کریمیان دستش را فشرده است که این یعنی سطح هوشیاری این بازیکن رو به افزایش است.

هماکنون کار درمان روی کریمیان همچنان ادامه دارد و پزشکان برای تشخیص دقیقتر قصد دارند او را به بخش دیگری از بیمارستان منتقل کنند تا عکسبرداری های لازم از بدن او انجام شود.