تماس استقلالی‌ها با بازیکنان تراکتورسازی

به گزارش افکارنیوز، تیم فوتبال استقلال که خود را برای دیدار مقابل فجر سپاسی آماده می‌کند از ساعت ۱۸:۳۰ امروز برنامه‌های تاکتیکی خود را زیر نظر کادر فنی برگزار کرد.

در تمرین امروز آبی‌پوشان ساموئل، بیک‌زاده و جمشیدیان غایب بودند و این سه بازیکن استقلال را در سفر به شیراز همراهی نخواهند کرد. همچنین امیر حاج‌قاسم مربی بدنساز استقلال دیگر غایب تمرین امروز بود که وی به علت درگذشت یکی از نزدیکانش در تمرین آبی‌پوشان حضور نداشت.

*در ابتدای تمرین امیر قلعه‌نویی که مثل روز گذشته با لباس ورزشی به کمپ استقلال آمده بود برای دقایقی کوتاه با بازیکنان صحبت کرد. وی که از خبر تصادف مهدی کریمیان ناراحت بود از بازیکنان خواست تا برای سلامتی وی دعا کنند. همچنین دیگر بازیکنان جویای وضعیت این بازیکن بودند و در تماس با چند بازیکن تراکتورسازی پیگیر وضعیت کریمیان شدند.

*یکی از طرفداران تیم استقلال دورتادور ماشین خود را با پرچم آبی تزئین کرده بود و آن را به محل تمرین استقلال آورد.

*گوران لاوره مثل دو روز گذشته در تمام کارهای تاکتیکی آبی‌پوشان شرکت داشت و قرار است این بازیکن با استقلال به شیراز برود.

*فرهاد مجیدی که روز گذشته زودتر از سایرین محل تمرین را ترک کرده بود امروز بدون مشکل در کنار دیگر بازیکنان تمرین کرد و این بازیکن می‌تواند استقلال را در بازی با فجر همراهی کند.

*سیدمهدی رحمتی به همراه فرزند خود به محل تمرین آمده بود، همچنین مطابق معمول روزهای گذشته پسران امیرحسین صادقی و پژمان نوری نیز در تمرین حاضر بودند.

*حمید بابازاده مربی دروازه‌بانان تیم استقلال چند روزی است که تمرینات سنگین‌تری را برای گلرهای این تیم و به خصوص مهدی رحمتی در نظر گرفته است. تمرینات وی با رحمتی حتی تا بعد از اذان مغرب ادامه خواهد داشت.

*در ابتدای تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداختند سپس در گروه‌های چند نفره کار تاکتیکی انجام دادند و در پایان مثل روز گذشته تمرین دفاع و حمله را در قالب دو گروه سبز و آبی پشت سر گذاشتند. در این تمرین قلعه‌نویی و صالح نکات لازم را به بازیکنان گوشزد کردند.

*در جریان تمرین امروز امیرحسین صادقی دچار آسیب‌دیدگی شد و نتوانست به تمرین ادامه بدهد. صادقی در حالیکه روی زمین نشسته بود تمرین آبی‌پوشان را نظاره می‌کرد. مدافع استقلال در حالیکه روی پای خود یخ گذاشته بود خطاب به عکاسان گفت: سوژه مورد نظرتان را گرفته‌اید! قرار است کادر پزشکی تیم استقلال امشب در خصوص آخرین وضعیت صادقی، نظر نهایی خود را اعلام کنند.

*حدود ۱۰۰ نفر از طرفداران از تمرین تیم‌شان دیدن کردند.

*شاهرخ بیانی، مهدی فنونی‌زاده و میرشاد ماجدی به همراه علی‌زاده و اکبرپور در تمرین امروز حاضر بودند.

*در اواخر تمرین امروز کادر فنی تیم استقلال ضمن احترام به خبرنگاران و تماشاگران از آنها خواست تا ۱۵ دقیقه پایانی را در غیاب آنها پشت سر بگذارند و تمرینات ارسال از جناحین بدون حضور تماشاگران و اصحاب رسانه برگزار شود.

اعضای تیم استقلال قرار است فردا ساعت ۱۷:۰۰ به سمت شیراز بروند. آبی‌پوشان مستقیماً راهی زمین تمرین می‌شوند و پس از ۴۵ دقیقه تمرین در هتل چمران مستقر خواهند شد.

دیدار تیمهای فجر سپاسی و استقلال از ساعت ۲۲:۱۵ روز سهشنبه در ورزشگاه حافظیه برگزار خواهد شد.