به گزارشافکارنیوز، محمدرضا کشوری فرد در خصوص شکست یک بر صفر صبا مقابل استقلال، عنوان کرد: بازی خیلی خوبی بود. توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد، اما استقلال یک موقعیت داشت و توانست به گل برسد، البته از عملکرد سید مهدی رحمتی هم نباید بگذریم، به نظرم او بهترین بازیکن میدان بود. یک پنالتی گرفت و یک توپ را هم از خط دروازه درآورد.

وی ادامه داد: ما تیم جوان و با انگیزه‌ای داریم، دو سه بازیکن متولد سال ۷۲،۷۳ داریم و امیدوار به ادامه لیگ هستیم. در نیمه دوم دیدار روز گذشته استقلال فوتبال بازی نکرد بلکه فقط دفع توپ می‌کرد. به هرحال از نام بزرگ استقلال هم نمی‌شود گذشت، این تیم مربی بزرگی چون امیر قلعه‌نویی دارد، به هرحال فوتبال همین است.

مدیرعامل باشگاه صبا در خصوص پنالتی که تیمش از دست داد خاطرنشان کرد: ما تیم خوب و کادر فنی مجربی داریم، عنایتی هم یکی از بهترین بازیکنان ما در دیدار روز گذشته بود. به هرحال پنالتی هم همانند ضربه‌ای ایستگاهی می‌ماند که شاید به اوت برود. از دست دادن ضربه‌ پنالتی توسط عنایتی چیزی از ارزش‌های او کم نمی‌کند. او بازیکن دونده، شجاع و با ارزشی برای ما است.

کشوری‌فرد در مورد اینکه اتفاقات ابتدای فصل روی عنایتی تاثیر نگذاشته است، یادآور شد: عنایتی بازیکن حرفه‌ای است، او خود موقعیت پنالتی را خلق کرد و چندین موقعیت را هم بوجود آورد.

مدیرعامل باشگاه صبا در خصوص عملکرد داور گفت: در نیمه اول یک پنالتی برای ما نگرفت که اکثر کارشناسان معقتد بودند که روی مؤمنی خطا شده بود، اما داور به او کارت زرد نشان داد. در بازی با فولاد هم همین اتفاق برای بازیکن افتاد و دو اخطار بیهوده دریافت کرد.

وی در مورد پنالتی که برای صبا گرفته شد و بازیکنان استقلال معتقد بودند خطایی صورت نگرفته، عنوان کرد: من هم این موضوع را شنیده‌ام، به هرحال فاصله‌ام دور بود و نمی‌توانم در این باره نظر بدهم، اما موضوعی که وجود داشت این است که همه کارشناسان معتقد بودند در نیمه اول داور پنالتی به سود ما نگرفته است.

کشوری فرد در مورد کیفیت توپهای لیگ برتر، خاطرنشان کرد: ما هم از این موضوع ناراضی هستیم، بازیکنان و کادر فنیمان از این موضوع گله دارند، البته این مسئله برای همه تیمهاست، خود مسئولان هم میدانند که توپها مشکل دارد و گفتن آن تکراری است.