پیروزی تراکتور برابر سپاهان با گلزنی کریمی

به گزارش افکارنیوز، هفته چهارم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۹:۴۵ امروز یکشنبه با برگزاری پنج بازی همزمان به پایان رسید که در حساس‌ترین دیدار تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی به مصاف یکدیگر رفتند. در این مسابقه که در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد تلاش دو تیم برای گشودن دروازه‌ها در نیمه اول ثمری نداشت اما در اواسط نیمه دوم این تراکتورسازی بود که روی ضربه پنالتی علی کریمی به گل دست یافت و با حفظ این گل ارزشمند دومین برد متوالی خود در فولادشهر را کسب کرد. شاگردان جلالی در بازی قبل خود ذوب‌آهن را در همین ورزشگاه شکست داده بودند.

در یکی دیگر از دیدارها تیم ملوان بندرانزلی در زمین خود برابر استقلال خوزستان با نتیجه ۲ بر یک برنده شد و اولین باخت فصل شاگردان عبدالله ویسی را رقم زد. راه‌آهن سورینت نیز در زمین نفت تهران به نخستین باخت فصل تن داد. هر دو گل این بازی در نیمه دوم به دست آمد. تدابیر ابراهیم‌زاده در این مسابقه برای کسب امتیاز مقابل شاگردان سابق خود نتیجه نداد.

گسترش فولاد تبریز هم نخستین برد فصل را برابر تیم قعرنشین فجرسپاسی شیراز کسب کرد. شاگردان پیروانی با پذیرش چهارمین باخت متوالی فصل روزهای سختی را پیش روی خود می‌بینند. تیم مس کرمان نیز در زمین خود از پس ذوب‌آهن اصفهان بر نیامد تا همچنان در حسرت برد در این فصل از لیگ برتر بماند. نتایج کامل این دیدارها به شرح زیر است:

* سپاهان اصفهان صفر - تراکتورسازی تبریز یک
گل: علی کریمی(۷۰ - پنالتی)

* گسترش فولاد تبریز ۲ - فجرسپاسی شیراز صفر
گل: مهرداد بایرامی(۶۵) و سامان نریمان جهان(۹۱)

* نفت تهران ۲ - راه‌آهن سورینت یک
گل: رضا نوروزی(۵۲ - پنالتی) و محمدامین حاج محمدی(۸۴) برای نفت تهران و بهادر عبدی(۴۹) برای نفت تهران

* ملوان بندرانزلی ۲ - استقلال خوزستان یک
گل: سیدجلال رافخایی(۴۴) و مازیار زارع(۸۷ - پنالتی) برای ملوان و ابراهیم صالحی(۹۰) برای استقلال

* مس کرمان صفر - ذوب‌آهن اصفهان صفر