به گزارش افکارنیوز، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی با داماش گفت: از اینکه در اینجا حضور دارم خوشحالم که دوباره به شهر مادری‌ام آمده‌ام. در مورد داماش باید بگویم که تیم داماش چند شاخصه خوب دارد و بزرگ‌ترین شاخصه آن بودن امیر عابدینی که یک مدیر بزرگ در فوتبال ایران است. ما در هفته گذشته تیم داماش را تجزیه و تحلیل کردیم. آن‌ها فوتبال را خیلی زیبا بازی می‌کنند. البته نمی‌توانم از بازیکنان شاخص آن‌ها نامی ببرم چون باز حرف و حدیثپیش می‌آید. در مورد آقای ناظمی هم باید بگویم که یکی از مربیان جوان و خوب فوتبال کشورمان هستند و مطمئنا در آینده بیشتر از این مربی خواهید شنید. ایشان یکی از دوستان خوب من هستند.

وی در ادامه گفت: تیم داماش خیلی با برنامه است. آن‌ها بازیکنان جوان خوبی دارند. مثلا در خط فوروارد حسن‌زاده جوان فعال و خوبی است و خوب بازی می‌کند. طبیعتا هدف اصلی ما این است که پل ارتباطی خط هافبک داماش را به خط حمله قطع کنیم. ما در لیگ سال گذشته فقط در دو بازی ۶ امتیاز کامل را واگذار کردیم و آن هم در مقابل داماش بوده است.

قلعه‌نویی همچنین افزود: ما در بازی مقابل فجر خوب از موقعیت‌ها استفاده کردیم و بچه‌ها در زدن ضربات آخر خوب عمل کردند ولی هرچقدر در بازی با فجر خوب بودیم، به دلیل فشاری که آن بازی به ما آورد، در بازی با صبا خوب نبودیم و شایسته برد در آن بازی نبودیم.

وی در مورد بازیکنان مصدوم تیمش گفت: در مورد بازیکنان مصدوم این را بگویم که این بازیکنان بعد از سپری شدن دوران مصدومیت خود به تمرین‌ها اضافه می‌شوند و تا اینکه کادر پزشکی تیم سلامت آن‌ها را تایید نکند، ما نمی‌توانیم از این بازیکنان در ترکیب خودمان استفاده کنیم. همچنین چهار بازیکن ما(آندرانیک تیموریان، احمد جمشیدیان، هاشم بیک‌زاده و ساموئل) در بازی فردا به دلیل مصدومیت با ما نیستند.

سرمربی استقلال در مورد جدایی مجتبی جباری گفت: جباری بر خلاف میل باطنی من از باشگاه جدا شد ولی دلیلش را هنوز نفهمیدم چرا که در ۸ سال گذشته مجتبی جباری در شرایط سختتر از این هم در استقلال ماندگار شده بود. حال ما باید با بازیکنانی که داریم طوری این جای خالی را پر کنیم.