به گزارش افکارنیوز، تیم استقلال یک روز پس از برتری مقابل داماش گیلان از ساعت ۱۸ امروز یک جلسه تمرین سبک را در کمپ زنده یاد حجازی پیگیری کرد.

در تمرین امروز ستار همدانی، آندرانیک تیموریان، گوران لاوره، سیاوش اکبرپور و مهدی رحمتی حضور نداشتند. دروازه‌بان تیم استقلال به دلیل سفر به مشهد در کمپ امروز حاضر نبود. همچنین اکبرپور به دلیل مصدومیت جزئی از ناحیه کمر به محل تمرین آبی‌پوشان نیامد.

* قبل از شروع تمرین مجید صالح برای دقایقی با بازیکنان استقلال صحبت کرد و سپس از آنها خواست تا برنامه‌های تاکتیکی را پیگیری کنند.

* کادر فنی و بازیکنان تیم استقلال قبل از شروع تمرین امروز در خصوص پیروزی مقابل داماش صحبت‌هایی را انجام می‌دادند.

* امیر قلعه‌نویی با گذشت ۳۰ دقیقه از تمرین امروز به کمپ آمد و تنها با لباس شخصی نظاره‌گر تمرین شد.

* هاشم‌بیگ‌زاده و ساموئل بعد از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت به تمرین اضافه شدند و در کارهای گروهی تیم‌شان شرکت کردند.

* گوران لاوره و آندرانیک تیموریان به دلیل حل نشدن مشکلات مالی در تمرینات استقلال شرکت نکردند که البته گفته می‌شود تیموریان دچار آسیب‌دیدگی است.

* علی امیری معاون ورزشی باشگاه استقلال در تمرین امروز آبی‌پوشان حاضر بود. وی دعوتنامه‌ای از طرف مسئولان برج میلاد برای انتخاب زیباترین اسب ایران برای قلعه‌نویی آورد تا سرمربی استقلال در این مراسم شرکت کند.

* در جریان تمرین امروز یکی از هواداران با آوردن توپی از بازیکنان می‌خواست تا روی آن را امضا کند.

* امیرحسین صادقی که در جریان بازی روز گذشته آسیب دیده بود امروز بادست بانداژ شده به تمرین پرداخت.

* شاهرخ بیانی و منصور پورحیدری مثل روزهای گذشته در تمرین امروز حاضر بودند و برنامه‌های تاکتیکی را مشاهده کردند که ضمن آنکه میرشاد ماجدی در تمرین آبی‌پوشان حضور داشت و در کنار قلعه‌نویی با سرمربی استقلال به گفت‌وگو پرداخت. سرپرست تیم استقلال در خصوص بازی مقابل حریف تایلندی و فیلم‌هایی که از نماینده کشور تایلند تهیه شده با قلعه‌نویی گفت‌وگو کرد.

*بازیکنانی که در ترکیب اصلی استقلال مقابل نماینده تایلند به میدان رفته بودند بعد از انجام تمرینات ریکاوری ورزشگاه را ترک کردند و بقیه بازیکنان مثل برهانی، بیک‌زاده و ساموئل به کار تاکتیکی پرداختند.

تیم فوتبال استقلال روز چهارشنبه در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف بوریرام تایلند خواهد رفت.