به گزارش افکارنیوز، مجید صالح مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص دیدار روز گذشته آبی‌پوشان مقابل داماش اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم در تمام کشورها بهترین زمین‌ها در مناطق سرسبز است ولی تعجب می‌کنم که شهر رشت با این همه امکانات چگونه نمی‌تواند یک زمین خوب داشته باشد. مثلا همین داماش فصل گذشته در ورزشگاه آزادی مقابل ما عالی بازی کرد اما روز گذشته مجبور بودند زیر توپ بزنند و عملاً مسابقه با کیفیتی ندیدیم.

وی افزود: استقلال کمی فصل را دیر شروع کرد و بازیکنانمان درگیر بازی‌های ملی خود بودند به همین دلیل فصل بدنسازی را از دست دادیم. نکونام و تیموریان کمتر با تیم تمرین کردند و دیدید که هاشم بیک‌زاده به دلیل فشردگی بازی‌ها و حضور در اردوی تیم ملی در تبریز تمام توانش را خرج کرد اما آسیب دید.

صالح خاطرنشان کرد: ما فصل گذشته یک خط دفاعی عالی داشتیم که بازیکنان اصلی‌اش در تیم ملی بوده‌اند ولی به خاطر فشردگی اردوها انسجام اصلی‌مان را در خط دفاع از دست دادیم.

مربی تیم استقلال با انتقاد از وضعیت مالی به وجود آمده در این باشگاه گفت: تمام تیم‌هایی که در دنیا قهرمان می‌شوند اکثرا تیم‌های پول‌داری هستند اما ما در اینجا قهرمان شدیم و هیچ پولی نیست شما تصور می‌کنید قلعه‌نویی و کادر فنی چقدر پول گرفته‌اند درست است که من در این تیم بازی نکرده‌ام ولی هنگامی که با تیم به شهرستان‌ها می‌رویم می‌بینم که مردم چه علاقه‌ای به استقلال دارند. متأسفانه برایم جای سؤال است که چرا وضعیت مالی استقلال این گونه است.

صالحی در ادامه صحبتهایش تأکید کرد: ما در این فصل مشکلات فنی داشتهایم و با حرفهاییگری امتیازها را جمع کردهایم حتی نیروهای خوبی هم گرفتهایم. اما حالا دیگر باید تمرکزمان روی بازیهای آسیایی باشد امیدوارم رئیسجمهور به استقلال و ۳۰ میلیون هوادارش نگاه ویژه کند ضمن آنکه باید از رویانیان تشکر کنم که بعد از بازی با الهلال در فصل گذشته برد استقلال را تبریک گفت و اعلام کرد ما دل ملت را شاد کردهایم این موضوع نشان میدهد که ما نماینده ایران هستیم و امیدوارم کاری انجام دهیم که دیگر دغدغه این گونه مسائل را نداشته باشیم.