قیاسی: مصدوم نمی‌شدم حتماً طلا می‌گرفتم

به گزارشافکارنیوز، مصطفی قیاسی درباره کسب مدال برنز رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان گفت: با تمرینات منظمی که با کمک مربیان پشت سر گذاشته بودیم از نظر روحی روانی و بدنی کاملاً آماده بودم، اما با مصدومیتی که در کشتی نخست برای من پیش آمد نتوانستم در ادامه کار با تمام قوا روی تشک بروم.

وی ادامه داد: بعد از آسیب دیدگی از نظر روحی صدمه دیدم و نتوانستم آنطور که میخواهم کشتی بگیرم و دلیل شکستم مقابل حریف روس هم در نیمه نهایی به خاطر همین مصدومیت بود، اما در هر صورت خوشحالم که با دست پر به ایران بازگشتم و توانستم حداقل گوشه‌ای از زحمات خودم، مربیانم و کادر فنی را جبران کنم، اما اگر مصدوم نمی‌شدم حتماً طلا می‌گرفتم.

دارنده مدال برنز جوانان جهان تصریح کرد: اهل دورود در استان لرستان هستم، اما بعد از شکست در انتخابی استان به عنوان نماینده آذربایجان شرقی به مسابقات جهانی رفتم. متأسفانه مسئولان استان لرستان سراغی از من نگرفتند و حمایتی از من نکردند، اما مسئولان هیئت کشتی دورود سنگ تمام گذاشتند.

قیاسی خاطرنشان کرد: سال آینده باید در بزرگسالان کشتی بگیرم و کار سختی خواهم داشت. تمام هدفم رسیدن به دوبنده تیم ملی در این رده است. از زحمات پدر و مادرم و مربیان تیم ملی رسول خادم، غلامرضا محمدی، محمد طلایی و اکبر دودانگه و همچنین مربی خودم مجید نظری تشکر میکنم و امیدوارم توانسته باشم با کسب مدال برنز گوشهای از زحمات آنها را جبران کنم.