کارشکنی دوستان باعثشد پتروشیمی نتیجه خوبی نگیرد

به گزارشافکارنیوز، مهران حاتمی در مورد شرایط تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام اظهار داشت: هنوز با بازیکنان مورد نظرمان قرارداد منعقد نکرده‌ایم و پس از آن که تیم‌مان تکمیل شد تمرینات را آغاز می‌‌کنیم. برخی بازیکنان قرارداد یک‌ساله داشتند و برخی دوساله که سعی‌مان این است که نسبت به فصل گذشته تیم فدرتمندتری را ببندیم. فکر می‌کنم ۶۰ درصد بازیکنان فصل گذشته را حفظ کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم شما در حال حاضر بدهی دارد یا خیر، گفت: علاوه بر اینکه تمام قراردادها پرداخت شده است از سوی باشگاه هفت درصد قراردادها هم پاداش قهرمانی به بازیکنان و کادر فنی داده شده است.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنید در آستانه جام جهانی وضعیت فعلی لیگ برتر چندان مناسب نباشد، عنوان کرد: قطعا این وضعیت مناسب نیست. البته فدراسیون به فکر این است که همه باشگاه‌ها بدهی‌های خود را پرداخت کنند. بازیکنانی که در طول فصل زحمت کشیده‌اند حق‌شان نیست که این‌طور دنبال پول خود باشند.

حاتمی در خصوص جذب «دریک اسپنسر»، بازیکن آمریکایی گفت: با این بازیکن قرارداد منعقد کرده‌ایم و قرار است چند روز دیگر به ایران بیاید. او فصل گذشته در لیگ لبنان بازی می‌کرد و سپس به چین رفت. او بازیکن توانمندی است و در تیم‌هایی که بازی کرده موثر بوده است.

وی با اشاره به اینکه در مورد حضور بازیکن خارجی برای غرب ‌آسیا ضربه زیادی خوردیم، گفت: برای حضور در آسیا تمام شرایط برای حضور بازیکن آمریکایی‌مان در ایران فراهم بود، اما برخی دوستان که رقیب ما هم بودند، با اقداماتی که انجام ‌دادند، باعثشدند در ورود او به ایران تاخیر بیافتد. این حرکات خوب نبود و نتوانستیم با بازیکن مدنظرمان یک جلسه هم در غرب‌آسیا بازی کنیم. به نظر من تیمی که نماینده ایران است همه باید حمایت کنند نه اینکه بخواهند کارشکنی کنند.

وی تاکید کرد: ما این مسئله را با فدراسیون بسکتبال در میان میگذاریم تا راه حلی پیدا شود چون در غیر اینصورت در سالهای آینده نیز اتفاق خواهد افتاد.