یک گل برای استقلال کنار گذاشتم

به گزارش افکارنیوز، عادل کلاه‌کج در مورد شکست استقلال خوزستان در دربی این شهر مقابل فولاد گفت: ما در هر مسابقه نسبت به دیدار قبلی خود بهتر بازی می‌کنیم. فوتبال تیم‌های دیگر را دیدیم و بازی خودمان را هم می‌بینیم. یک سری اشتباهات نفری داریم که باید آن را حل کنیم.

وی افزود: شما بازی‌های قبلی ما را ببینید می‌توانستیم نتیجه بگیریم شاید من را محروم کنند اما حرفم را می‌زنم. چند وقت است ترکی، فغانی و مظفری‌زاده را فقط از تلویزیون می‌بینیم چرا این داوران نباید برای ما قضاوت کنند؟ نمی‌گویم اشتباهات از قصد است اما اینکه هر بازی دچار چنین مشکلی شویم درست نیست. در بازی با ملوان اگر پنالتی ما را می‌گرفتند شرایط بازی عوض می‌شد. در این مسابقه قبل از گل دوم میلاد میداودی خطا نکرد بلکه مهدی نوری بازیکن آنها توپ را با دست گرفت که همان صحنه منجر به گل شد.

کلاه‌کج در مورد اینکه ویسی به داوری اعتراض داشت خاطرنشان کرد: اگر صحنه را ببینید متوجه می‌شوید بازیکن فولاد نشست و توپ را با دست گرفت. بازیکنان ما در حال اعتراض بودند یک مرتبه بازی را شروع کردند و پس از آن خطای دیگری گرفته شد که منجر به ثمر رسیدن گل دوم فولاد شد. در کل اگر توپ‌های ما گل می‌شد می‌توانستیم برنده شویم هر تیمی نمی‌تواند آنقدر فولاد را تحت فشار و سختی بگذارد. آنها تیم همشهری ما هستند و به خوبی از توانایی‌شان آگاهی داریم. با وجود اینکه ما ۱۰ نفره بودیم و گاهی حریف بیشتر توپ را در اختیار داشت اما موقعیت‌های ما بیشتر و بهتر بود و می‌توانستیم برنده باشیم.

هافبک استقلال خوزستان در مورد دیدار این هفته تیمش مقابل آبی‌پوشان گفت: استقلال تیم پرمهره‌ای است که کادر فنی قوی و باهوشی دارد پس از قبول سه شکست در این دیدار محکوم به پیروزی هستیم این بازی برای ما حکم فینال جام حذفی را دارد حتی نباید به تساوی برسیم. با توجه به اینکه در خانه بازی می‌کنیم و حمایت هواداران را داریم انشاءالله سه امتیاز را می‌گیریم و به هواداران تقدیم می‌کنیم.

کلاه‌کج در مورد اینکه به استقلال خوب گل می‌زند و آیا برای این تیم یک گل کنار گذاشته است، اظهار داشت: با فولاد، صبا و پرسپولیس به استقلال گل زدم و نمایش خوبی مقابل این تیم داشتم. نمی‌خواهم کری بخوانم اما در هر لیگ معمولا بازی‌های خوبم را مقابل استقلال انجام دادم. اگر موقعیتی پیش آمد به این تیم گل می‌زنم و یک گل برایشان کنار گذاشتم.

وی در پایان در مورد طلبش از پرسپولیس گفت: طلب من زیاد نیست چند بار با محمد رویانیان تماس گرفتم که او جواب من را نداده است. میدانم سر مدیرعامل پرسپولیس شلوغ است. طلب من چیزی نیست و میتوانم از آن بگذرم اما چون حقم است میخواهم آن را بگیرم. همانطور که قبلا و حالا به برخیها خیلی پول دادند که در آن حد هم نبودند باید پولم را بگیرم. چیزی هم در دست ندارم و فقط حرف رویانیان برایم مدرک است.