خلعتبری پرسپولیسی می شود یا سپاهانی؟

به گزارش افکارنیوز، بازیکن مورد نظر پرسپولیس می‌گوید دوست دارد به این تیم بیاید اما همه چیز دست او نیست.

محمدرضا خلعتبری درباره آخرین شرایط انتقال خود به پرسپولیس اظهار کرد: مسئولان باشگاه پرسپولیس در چند روز گذشته مذاکرات خوبی با عجمانی‌ها داشتند و مدیران این باشگاه اماراتی هم راضی شدند تا مبلغ رضایتنامه را از یک میلیون دلار به ۸۰۰ هزار دلار برسانند و حتی این پول را در دو قسط بگیرند. آن‌ها بهترین شرایط را مهیا کرده‌اند و من هم امیدوارم که مدیران پرسپولیس بتوانند این مبلغ را به عجمان پرداخت کنند.

وی در پاسخ به این سوال که گویا باشگاه سپاهان هم برای جذب او دست به کار شده گفت: به هر حال سپاهان هم تیمی است که من فصل گذشته برای آن بازی کردم و سال خوبی هم در اصفهان داشتم. آقای رحیمی همیشه به من لطف داشته و در این یک سال هم برای من خیلی زحمت کشیدند. با این حال باشگاه عجمان پول رضایتنامه را می‌خواهد و هر تیمی که این پول را پرداخت کند من مجبورم به آن تیم بروم.

خلعتبری درباره اینکه در حال حاضر انتظار هواداران پرسپولیس این است که در صورت پرداخت شدن پول مورد نظر عجمان او پرسپولیس را انتخاب کند گفت: من دوست دارم پرسپولیسی شوم اما این موضوع دست من نیست. پرسپولیس باید رضایت من را بگیرد تا من بتوانم به این تیم بیایم. البته باید بگویم که من قرارداد خود در فصل اول را هم با مبلغ کمی خواهم بست. در این جا باید تشکر ویژه‌ای از زمانی مدیر برنامه‌هایم داشته باشم که با تلاش‌های خود عجمانی‌ها را راضی کرد ۲۰۰ هزار دلار تخفیف بدهند. او در این مدت خیلی تحت فشار بود.

وی درباره قرارداد خود با عجمان گفت: من قرارداد دو ساله‌ای با این تیم بسته بودم که برای هر سال یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار می‌گرفتم اما الان مجبورم به ایران برگردم. باید ببینیم چه تیمی می‌تواند پول رضایت‌نامه من را پرداخت کند.

خلعتبری همچنین درباره اینکه دایی با او برای پرسپولیسی شدن صحبت کرده بود گفت: من یکی دو بار با دایی صحبت کردم همیشه گفتهام که فوتبالم را مدیون او هستم و در زمان سرمربیگری او به تیم ملی دعوت شدم. تمام تلاشم را میکنم که امسال در اردوهای تیم ملی حضور داشته باشم. میتوانستم از امارات هم به تیم ملی دعوت شوم اما میخواهم در ایران باشم و خودم را به کیروش نشان دهم.