واکنش بازیکنان بایرن‌ پس از قهرمانی

به گزارش افکارنیوز: بایرن‌ مونیخ با غلبه بر چلسی موفق شد اولین قهرمانی خود را با پپ گوآردیولا به دست آورد. بازیکنان بایرن‌ مونیخ پس از کسب این عنوان به صحبت درباره این قهرمانی پرداختند.

فرانک ریبری، بهترین بازیکن اروپا که نقش عمده‌ای در قهرمانی بایرن‌ مونیخ در بازی شب گذشته داشت، پس از پایان مسابقه گفت: بسیار خوب بازی کردیم و شانس‌های زیادی برای رسیدن به گل داشتیم. تا آخرین لحظه مسابقه جنگیدیم و این عالی بود. خیلی خوشحالم. از بودن در بایرن‌ مونیخ بسیار لذت می برم. اینجا خانه من است. بایرن‌ مونیخ مثل یکی از اعضای خانواده، برای من مهم است. از این که برای بایرن‌ مونیخ بازی می‌کنم به خودم می بالم.

ریبری در ادامه گفت: فشار زیادی روی پپ گوآردیولا وجود دارد. این بازی برای او خیلی مهم بود. اکنون که قهرمان شدیم برای او خیلی خوشحالم.

مانوئل نویر، دروازه‌بان بایرن‌ مونیخ که شب گذشته(جمعه) پنالتی آخر لوکاپو، بازیکن چلسی را مهار کرد، بعد از مسابقه گفت: خیلی خوشحالم که در ضربات پنالتی توانستیم به پیروزی برسیم. قهرمانی در این دیدار برای ما بسیار مهم بود. دروازه‌بان بایرن‌ مونیخ درباره پنالتی‌های بازی‌های شب گذشته، گفت: به جز پنالتی آخر چلسی، تمام پنالتی ها بسیار خوب زده شد. دو سال پیش چنین اتفاقی افتاد و ما در ضربات پنالتی مغلوب چلسی شدیم. شما به عنوان یک دروازه‌بان چه کار باید بکنید؟ در پنالتی آخر تصمیم گرفتم به سمت چپ بپرم و خوشبختانه توانستم توپ را بگیرم.

خاوی مارتینس، هافبک اسپانیایی بایرن‌ مونیخ که در ثانیه های پایانی مسابقه توانست گل تساوی را به ثمر برساند نیز پس از قهرمانی تیمش در سوپر جام اروپا، گفت: برای تیمم، برای مربی و البته برای گلی که به ثمر رساندم خیلی خوشحالم. بازی بسیار سختی برابر تیمی بسیار خوب داشتیم. توانستیم به پیروزی ارزشمندی دست یابیم. این قهرمانی برای ما بسیار با ارزش بود.