زلاتان: ‌ در تمام مسابقات قهرمان می‌شویم

به گزارش افکارنیوز: زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سوئدی پاری‌سن‌ژرمن درباره حریفان تیمش در مرحله گروهی لیگ ‌قهرمانان اروپا گفت: انتظار حریفان سرسختی در دور گروهی داشتم. تیم ما نسبت به سال قبل، تیم بهتری است و پیشرفت زیادی کرده. مطمئن هستم این فصل می‌توانیم عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان اروپا داشته باشیم زیرا بازیکنان خوبی به ترکیب تیم ما اضافه شدند.
ابراهیموویچ در گفت‌وگو با روزنامه " پاریزین " ادامه داد: امسال باید تلاش زیادی بکنیم. فرصت خوبی برای ما فراهم شده است تا بتوانیم رویای خود در لیگ قهرمانان اروپا را عملی کنیم. آنقدر قوی هستیم که بتوانیم در هر تورنمنتی که هستیم به قهرمانی فکر کنیم. می‌خواهیم به هر افتخار ممکن در این فصل دست یابیم. نباید فقط به یک تورنمنت تمرکز کنیم و با خیال راحت در بقیه مسابقات شرکت کنیم.

مهاجم سوئدی پاری‌سن‌ژرمن در ادامه گفت: ‌ فکر نمی‌کنم مالکان باشگاه از کسب یک جام خوشحال باشند. آنها سرمایه‌گذاری زیادی کرده و توقع دارند امسال چند جام به دست آوریم. خیلی دوست دارم این فصل به قهرمانی در لیگ قهرمانان برسیم. اگر قرار باشد پاری‌سن‌ژرمن بدون گلزنی من به قهرمانی در لیگ قهرمانان برسد، مشکلی ندارم و از آن استقبال می‌کنم.

زلاتان در پايان درباره رابطه خود با لورن بلان، سرمربي پاريسنژرمن گفت: رابطه خيلي خوبي با او دارم. فشار زيادي روي اوست. تيم در دو هفته ابتدايي ليگ فرانسه نتايج خوبي به دست نياورد. او مثل خيلي ديگر از مربيان آرزوهاي زيادي دارد. من به تيم خوشبين هستم. تازه اول راه هستيم و مطمئن هستم در آينده پيشرفت زيادي خواهيم داشت.