کاش به پرسپولیس می‌رفتم!
گروه ورزشی

؛ آسمان اصفهان این روز‌ها به شدت ابری است و از رختکن سپاهان اخبار خوبی به گوش نمی‌رسد. ظاهرا تعدادی از بازیکنان تازه وارد این تیم علیه زلاتکو کرانچار موضع گرفته‌اند که البته بخش اعظم کلونی یاغیان را ستاره‌های تازه وارد این باشگاه تشکیل می‌دهند که با سر و صدای فراوان پیراهن سپاهان را در تابستان بر تن کردند اما تا اینجای کار عملکرد ضعیفی داشته‌اند.

به گزارشافکارنیوز؛ سپاهان در فصل نقل و انتقالات دست روی هر بازیکنی که گذاشت، او را به خدمت گرفت و عنوان موفق‌ترین تیم بازار جابه جایی بازیکنان را تصاحب کرد. خریدهای پر سر و صدای سپاهان اما با شروع مسابقات آن طور که انتظار می‌رفت، جواب ندادند و دردسرهایی را برای این تیم اغلب بی‌حاشیه ایجاد کردند. مجتبی جباری اولین فردی بود که کارنچار به مشکل برخورد و خیلی زود اصفهان را ترک کرد و حالا پس از جدایی او، بقیه ناراضی‌ها پای در مسیری گذاشته‌اند که جباری رفت.

در سپاهان تنها مجتبی جباری نیست که با کرانچار به مشکل برخورده و بازیکنانی مثل یعقوب کریمی و آرش افشین هم دل خوشی از این مربی ندارند. کریمی هفته گذشته رسما اعلام کرد دوست ندارد در سال جام جهانی نیمکت نشین باشد. او بعد چند هفته نیمکت نشینی در جمع زرد‌ها به شدت کلافه و ناراحت است و قصد جدایی از سپاهان و بازگشت به تیم سابقش نفت را دارد.

کریمی در محفلی دوستانه در گفتگو با یکی از هم تیمیهایش گفته: نمیدانم چرا کرانچار در چیدن ترکیب تیم اینگونه عمل میکند. پرسپولیس مرا میخواست و اگر میدانستم در سپاهان نیمکت نشین میشوم به این تیم نمیآمدم. کرانچار مدام به رسانههای میگوید من مصدوم هستم در حالیکه این طور نیست. به دفتر مدیرعامل باشگاه رفتم و به او گفتم رضایتنامهام را بدهید تا بروم اما او گفت تا نیم فصل صبر کن تا ببینیم چه میشود.