مومنی: با مدافع فجر هیچ حرفی نزدم

به گزارش افکارنیوز: مهدی مومنی تصریح کرد: بازی خوبی انجام دادیم و عامل برتری ما در مقابل تیم فجر شهید سپاسی شیراز استفاده خوب و به موقع از موقعیت‌های گلزنی بود که سبب شد تا با قاطعیت از این بازی سه امتیاز بگیریم.

وی ادامه داد: فجر تیم انتهای جدولی بود و می‌خواست در این دیدار از ما امتیاز بگیرد در حالی که ما هم به دلیل چهار هفته پیروز نشدن در این بازی انگیزه زیادی داشتیم و سعی می‌کردیم از هر روزنه‌ای برای نفوذ به دروازه حریف استفاده کنیم تا به گل برسیم.

هافبک تیم فوتبال صبای قم ابراز داشت: با اینکه نیمه اول بازی چندان خوب نبود اما در نیمه دوم از فرصت‌های گلزنی خود به خوبی بهره بردیم، شوت اکبر صادقی گره کار را باز کرد و بعد از آن راحت‌تر به سمت دروازه تیم فجر شهید سپاسی شیراز یورش بردیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا پنالتی گرفته شده که به سبب خطای مدافع تیم فجر شهید سپاسی شیراز بر روی شما برای صبا به دست آمد، درست بود یا خیر؟ تصریح کرد: به نظر من کاملا تصمیم داور در این صحنه درست بود چون مدافع حریف صد در صد خطا کرد.

مومنی در پاسخ به این سوال که محمد دانشگر مدافع تیم فجر شهید سپاسی شیراز معتقد است که خطایی نکرده و حتی خود شما گفته‌اید که اصلا خطا نبود، تاکید کرد: وقتی خطا اتفاق افتاد داور به نفع ما پنالتی گرفت بنابراین چه دلیلی دارد که تازه با این بازیکن هم‌صحبت شوم، من اصلا با او حرفی نزدم و اظهار نظری در خصوص تصمیم داور هم نکردم.

وی اظهار داشت: ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم و با شایستگی به سه امتیاز دست پیدا کردیم، این برد موجب شد تا با روحیه و شرایط بهتری در دیدارهای آینده به خصوص بازی هفته هشتم به مصاف تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز و دیگر رقبا برویم.

مهدي مومني در نيمه دوم ديدار صباي قم و فجر شهيد سپاسي شيراز با خطاي محمد دانشگر مدافع تيم فجر در داخل محوطه جريمه متوقف شد که به دنبال اين اتفاق پيروز سيف الله پور داور مسابقه به علامت خطاي پنالتي به سود صباي قم در سوت خود دميد اما اين پنالتي را غلامرضا عنايتي به هدر داد.