صادقیان: امیدوارم گلزن دربی باشم

به گزارش افکارنیوز: پیام صادقیان در خصوص آخرین شرایط پرسپولیس قبل از دربی اظهار داشت: پس از نتیجه‌ای که مقابل نفت کسب کردیم کمی از لحاظ روحی و روانی به خودمان و هواداران‌مان ضربه وارد شد اما به نظرم همین موضوع باعثشد تا با انگیزه چند برابر به دیدار فولاد بیاییم.

وی افزود: فولاد تیم بسیار خوب و منسجمی است اما ما می‌خواستیم به هر طریقی که شده برای دربی آماده شویم، به همین دلیل در این بازی سنگین وحساس به سه امتیاز بازی رسیدیم.

صادقیان ادامه داد: ما در این بازی حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری را به ثمر برسانیم اما متاسفانه بی‌دقت بودیم ولی خدا را صدهزار مرتبه شکر قبل از دربی به پیروزی دلخواه رسیدیم. من خیلی خوشحالم که بازی را بردیم اما هنوز تا انتهای لیگ راه درازی داریم.

مهاجم قرمزپوشان تاکید کرد: همان طور که می‌دانید من در بازی با نفت به دلیل مصدومیت حضور نداشتم حالا خوشحالم که غیبتم را به شکل خاصی جبران کردم اما اگر گل می‌زدم شرایط فرق داشت.

وی درباره دربی نیز گفت: کُری نمی‌خوانم اما با توجه به اینکه هواداران همیشه به من لطف دارند به دنبال این هستم تا رضایت‌شان را به هر طریقی که شده جلب کنم. اول همه به دنبال برد تیم هستیم و در کنارش اگر گل بزنم همه چیز شیرین و خاص می‌شود که امیدوارم این اتفاق بیفتد.

وي در پاسخ به سؤالي که اگر در دربي گل بزني خوشحالي جديدي را نشان خواهي داد،گفت: نميخواهم زياد بازي و گلزنيام را حساس کنم. من هميشه کار خودم را انجام ميدهم اما از استقلال شناخت بسيار خوبي داريم و مطمئن باشيد اين تيم جوان حرفهاي زيادي براي گفتن دارد. بالاخره استقلال يکي از رقيبهاي رو در روي ما براي قهرماني است. پس مجبوريم که مقابل آنها فقط به ۳ امتياز فکر کنيم. هر دو تيم هم نسبت به هم شناخت دارند و ميتوانند کار بازيکنان را سخت کنند. اميدوارم که گلزن دربي باشم.