ویسی: با غیرت بازیکنان بردیم

به گزارش افکارنیوز، عبدالله ویسی در کنفرانس مطبوعاتی خود پس از پایان دیدار تیمش مقابل استقلال تهران اظهار کرد: همت و تلاش بازیکنان و به ویژه حمایت تماشاگران عامل اصلی این برد بود.

وی ادامه داد: ‌ امروز خوشحالم که توانستیم با حمایت تماشاگران در یک بازی کاملاً استقلالی وارد میدان شویم.

سرمربی استقلال خوزستان عنوان کرد: در پایان این دیدار توانستیم از بحران خارج شویم و نسبت به آینده امیدوار باشیم.

ویسی تصریح کرد: اگرچه حریف برای ما قابل احترام است، اما ما در این دیدار برتر از حریف بودیم و همانطور که دیدید، موقعیت‌های گلزنی بی‌شماری بر روی دروازه آبی‌های تهران خلق کردیم.

وی افزود: ما در این دیدار با توجه به شناختی که از حریف داشتیم راه‌های نفوذ بازیکنان هجومی استقلال را بستیم و توانستیم به هدف اصلی خود که پیروزی در این میدان بود، برسیم.

سرمربی استقلال خوزستان اذعان داشت: باید از تماشاگران خوزستانی که ما را به خوبی تیم را حمایت کردند تشکر کنم و امیدوارم در بازی آینده حمایت آنان به همین شکل ادامه داشته باشد تا بتوانیم در دیدارهای خانگی نتایج مفیدی کسب کنیم.

ویسی با بیان اینکه تیم ما بسیار حرفه‌ای بود، متذکر شد: آینده‌ تیمم را بسیار روشن می‌بینم و اگر به همین شکل که امشب بازی کردیم ادامه دهیم قطعاً نتایج امیدوارکننده‌ای کسب خواهیم کرد.

وی یادآور شد: ما نباید از برد امشب مغرور شویم و باید نسبت به بازی‌های آینده برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم.

سرمربی استقلال خوزستان در پایان در خصوص نبود بازیکن باتجربه خوب در تیمش گفت: گرچه امروز بازیکن جایگزین سهراب بختیاریزاده عملکرد بسیار قابل قبولی داشت، اما باید بگویم که وجود سهراب برای تیم ما یک غنیمت است؛ این بازیکن با وجود اینکه میدانست در این بازی حضور نخواهد داشت، اما در هفته گذشته در تمام تمرینات ما حضور پیدا کرد.