سامره: شاید مجیدی یا خلعتبری ۳۰ ثانیه شوند

به گزارش افکارنیوز، علی سامره درباره دیدار روز جمعه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: دربی شرایط خاص خود را دارد. با توجه به اینکه استقلال آمادگی لازم را ندارد و پرسپولیس هم دو باخت بد را تجربه کرده فکر می کنم دو تیم بازی تدافعی را انجام دهمند و بازی با تساوی تمام شود، هرچند که امیدوارم این اتفاق نیفتد و استقلال پیروز باشد.

وی درباره رکورد معروفش در دربی ها که هواداران استقلال به او لقب علی ۳۰ ثانیه را به خاطر گل زودهنگامش می دهند، عنوان کرد: هر رکوردی یک روز شکسته می شود اما شکسته شدن این رکورد در دربی کار بسیار سختی است. با این حال اگر کسی بتواند در دربی ۷۷ رکورد مرا بشکند فرهاد مجیدی یا محمدرضا خلعتبری خواهند بود. هرچند که این بسیار سخت است.

مهاجم اسبق استقلال درباره اینکه گفته می شود در دربی که استقلال ۲ بر یک با گلهای او و فکری پیروز شد، قبل از بازی در ترکیب اصلی نبوده است، تاکید کرد: من اطلاعی از این موضوع ندارم چون در فاصله یک ساعت مانده به بازی به ما ارنج را اعلام کردند. شاید شب قبل از بازی می خواستند مهاجم دیگری را به میدان بفرستند اما خداراشکر من بازی کردم و گل هم زدم.

سامره درباره نفرات تاثیر گذار دربی ۷۷ عنوان کرد: در استقلال مهدی رحمتی و پژمان منتظری نقش غیرقابل انکاری دارند و در پرسپولیس نیز سیدجلال حسینی می تواند چهره ویژه ای باشد.

او در ادامه افزود: هر تیمی که در این بازی بترسد بازنده خواهد بود. ربطی هم به این ندارد که کدام تیم جوان باشد و کدام تیم باتجربه. ترس در این بازی برای هر تیمی مشکل ساز می شود. یک بازیکن ۴۰ ساله هم اگر انگیزه داشته باشد در دربی می تواند نقش غیر قابل انکاری را داشته باشد.

سامره درباره تقابل امیر قلعه نوعی و علی دایی خاطرنشان کرد: این تقابل به نظرم خیلی زیبا است. قلعه نوعی تا به حال به پرسپولیس نباخته و از طرفی دایی هم انگیزه زیادی دارد. امیدوارم استقلال برنده شود هرچند که قسمت شاید چیز دیگری باشد.

وی ادامه داد: شنیدم خلعتبری مصاحبه ای انجام داده و گفته دوست دارد امیرحسین صادقی در دربی بازی کند و سوتی دهد. به او می گویم تو اصلا ببین در لیست هستی و بازی می کنی، بعد برای استقلال کری بخوان(با خنده). یک روزی شاید پرسپولیسی ها رویاهایشان به حقیقت بپیوندد.

سامره درباره اظهارات محمد رویانیان که گفته اگر ۶ گل بزنیم مزه ۶ تای قبلی از بین می رود، تاکید کرد: پرسپولیسی ها توان برد داشته باشند و بتوانند ببرند اصلا با یک گل ببرند. اگر یک بر صفر هم بردند کلاهشان را بالا بیندازند.

وي در پايان گفت: دست تقدير اينگونه شده که من در مس رفسنجان شاگرد بگوويچ شوم. مربي که در دربي روي نيمکت پرسپوليس نشسته و من در آن زمان با پيراهن استقلال به آن تيم گل زدم.