به گزارش افکارنیوز، مهرداد میناوند در گفت‌وگو با تسنیم درباره شرایط پرسپولیس و استقلال پیش از دیدار روز جمعه ۲ تیم عنوان کرد: از نزدیک بازی استقلال خوزستان و استقلال تهران را دیدم و بعد از این بازی به این نتیجه رسیدم که اگر پرسپولیس در شرایط خوب قدم به میدان بگذارد راحت استقلال را می‌برد. استقلال مقابل استقلال خوزستان خیلی سست نشان داد و این برای من و هواداران پرسپولیس خوب است!

وی درباره حضور خلعتبری در پرسپولیس اظهار داشت: خیلی خوشحالم یک ایرانی در لیگ امارات که نامی جعلی برای آن انتخاب شده است، بازی نمی‌کند. حضور خلعتبری در پرسپولیس نقطه عطفی در کارنامه رویانیان، دایی و هدایتی است، در ضمن شک ندارم خلعتبری در دربی تاثیرگذار خواهد بود.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص تقابل خطوط سه‌گانه استقلال و پرسپولیس تاکید کرد: استقلال خط حمله و هافبک قدرتمند و پرسپولیس دفاع و دروازه‌بان قابل اعتمادی دارد. استقلال در ضربات ایستگاهی و پرسپولیس در ضدحمله خطرناک هستند.

میناوند، علی دایی را برنده جدال با امیرقلعه‌نویی دانست و گفت: دایی راه بردن قلعه‌نویی را بلد است. او در بازی با فولاد نشان داد که می‌تواند در دربی روند روبه‌رشد پرسپولیس را تکمیل کند.

وی ادامه داد: من قلعه‌نویی را دوست داشته و به کارش اعتقاد دارم اما می‌دانم دایی توانایی انجام کار بزرگی را دارد و می‌تواند با اقتدار استقلال را شکست دهد، فقط امیدوارم داوری به ضرر دایی نباشد چون همیشه همینطور بوده است. اگر مسائل داوری و حاشیه‌ای وجود نداشته باشد پرسپولیس، استقلال را شکست می‌دهد.

وقتی صحبت از کریخوانی شد پیشکسوت پرسپولیس اینطور پاسخ داد: خیلیها میگویند برد ۶ بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال یک رویا است اما برای من یک سنبل است و البته قابل تکرار، پرسپولیس روز جمعه پتانسیل ۶ تایی کردن استقلال را دارد.