نوری: نه کری‌می‌خوانم نه پیش‌بینی می‌کنم

به گزارش افکارنیوز، محمد نوری در مورد دربی روز جمعه اظهار داشت: خوشبختانه پس از بردی که مقابل فولاد کسب کردیم وضعیتمان در جدول و شرایط تیممان خیلی بهتر شد. ما در آن بازی نمایش قابل قبولی را به نمایش گذاشتیم و نیاز به یک برد قبل از دربی داشتیم.

وی افزود: قطعا بازی روز جمعه شرایط خاص خودش را دارد. این بازی بسیار سنگین و حساس برای بازیکنان و هواداران است. خوشبختانه شرایط ما خوب است اما هر تیمی باهوش‌تر باشد به سه امتیاز بازی می‌رسد.

نوری ادامه داد: تیمی در این بازی موفق خواهد شد که ازموقعیت‌های خود بهترین استفاده را ببرد. در کل بازی سنگین و سختی را در پیش داریم اما امیدوارم برنده بازی پرسپولیس باشد.

کاپیتان قرمزپوشان تاکید کرد: خوشبختانه چیزی که در پرسپولیس می‌بینم از لحاظ روحی و روانی در شرایطی بسیار خوب و ایده ال هستیم و انشاالله در زمین بازی نیز با همین روحیه به میدان برویم و به سه امتیاز حساس بازی برسیم.

وی درباره باخت استقلال قبل از بازی دربی نیز گفت: من گفتم دربی به این مسائل ربطی ندارد هر تیمی که از لحاظ روحی و روانی بهتر و با تمرکزتر باشد برگ برنده دستش است و مطمئنا راحت‌تر خود را با شرایط بازی هماهنگ می‌کند. خوشبختانه ما جوانان بسیار خوبی را مقابل با تجربه‌های استقلال داریم و مطمئن باشید دایی سعی می‌کند بهترین ترکیبش را در زمین بچیند.

وی افزود: همه به دنبال سه امتیاز بازی دربی هستیم چون می‌خواهیم به بالای جدول نزدیک شویم نه کری می‌خوانم و نه از قبل چیزی را پیش بینی می‌کنم اما ما سه امتیاز بازی را می‌خواهیم. الان هم شرایط پرسپولیس و استقلال به نظرم یکسان است و فقط باید تمرکزمان را برای یک بازی بزرگ بالا ببریم.

کاپیتان قرمزپوشان درباره جنگ هافبک‌ها و تقابلش با تیموریان و نکونام نیز یاد آور شد: استقلال واقعا خط هافبک قوی دارد چون ملی پوشان با تجربه و خوبی در آن خط توپ می‌زنند. به نظرم خط هافبک هر تیمی اگر با قدرت و باهوش‌تر باشد یکی از عوامل موفقیت در دربی برای تیمش خواهد بود. مطمئن باشید خط هافبک تیمی موفق خواهد بود که با تمرکز باشد و آن وقت کفه ترازو نیز به نفع آن آن تیم سنگینی می‌کند. همه در این بازی می خواهندجز بهترین‌ها باشند و قطعا اگر به من اطمینان شود سعی می‌کنم انشاالله بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم.

هافبک قرمزپوشان ادامه داد: من همیشه سعی کردم وقتی در زمین هستم با تمام وجودم برای تیمم بجنگنم به همین دلیل شاید کمی نوسان در بازی‌ها بوده اما من پرسپولیس را عاشقانه دوست دارم و خودم را همیشه مدیون هواداران می‌دانم.

نوری در پایان درباره خاطرات شیرین و تلخش در دربی‌های گذشته نیز گفت: بازی را که با نتیجه ۳بر ۲ استقلال را شکست دادیم فراموش نمی‌کنم. در ۱۰ دقیقه استقلال مات و مبهوت با هنرنمایی زاید که در آن روز شاید هر توپی که می‌زد به گل تبدیل می‌شد، استقلال را شکست دادیم اما خاطرات تلخی هم دارم. گلی بود که به استقلال زدم و داور آن را قبول نکرد و پنالتی که از دست دادم ولی در کل در ۱۰ دقیقه بردن استقلال آن هم در شرایطی که دو گل جلو بود مزه دیگری داشت. خدا را چه دیدی شاید باز هم همان اتفاق بیفتد البته مطمئنا شرایط ما الان با دایی بهتر است و با تمرکز بالا و ساختار دفاعی خوبی که داریم به بازی جمعه نگاه می‌کنیم البته من می‌دانم که سالگرد شش تایی‌ها نیز است ولی زدن ۶ گل دراین شرایط بعید می‌دانم رخ دهد.