دلجویی خلعتبری از رحمتی

به گزارش افکارنیوز، محمدرضا خلعتبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) درباره‌ی پیوستن خود به پرسپولیس، بندهای قرارداد خود با این تیم، اهدافش برای بازگشت به لیگ ایران و دیدار برابر استقلال صحبت کرد.

* بالاخره به پرسپولیس پیوستی.

باید تشکر ویژه‌ای از رویانیان به خاطر زحماتش داشته باشم. او در این مدت خیلی تلاش کرد که رضایت‌نامه من را بگیرد. هم‌چنین باید از هدایتی تشکر کنم که این کمک را به من و پرسپولیس کرد. قرارداد دو ساله‌ای با این تیم بستم. خوشحالم که به این تیم آمده‌ام و تمام تلاشم را می‌کنم که بهترین بازی‌ها را انجام دهم.

* مثل این‌که قراردادت ۶۵۰ میلیون است.

بله همین‌طور است. البته چند آپشن هم دارد. مثلا اگر بالای ۱۰ گل بزنم ۱۰۰ میلیون می‌گیرم و یا برای پاس گل هم مبلغی از سوی باشگاه تعیین شده است. بالاخره آدم بعضی مواقع باید به خاطر کشورش کاری انجام دهد. اگر پرسپولیس این پول را پرداخت نمی‌کرد من مجبور بودم در عجمان بمانم.

* بحثدرباره حضورت در داربی، به یکی از موضوعات اصلی فوتبال ایران تبدیل شده. سرانجام می‌توانی جمعه بازی کنی یا نه؟

مسوولان باشگاه در حال پی‌گیری صدور ITC من هستند. اگر کارت بازی‌ام صادر شود مشکلی برای حضور در این بازی ندارم. همین جا باید تشکر ویژه‌ای از زمانی مدیر برنامه‌هایم داشته باشم که در مدتی که در دوبی بودم در رفت و آمدم به من کمک می‌کرد و بعد از آن هم برای گرفتن رضایت‌نامه خیلی اذیت شد. هرچند به نظرم خیلی سخت است اما به هر نحوی که شده باید زحمات او را جبران کنم. شاید یکی از دلایلی که باعثشد عجمان راضی شود من را به پرسپولیس بدهد همین آقای زمانی بود.

* نخستین تمرینت را با پرسپولیس انجام دادی، آن هم در آستانه‌ی داربی ۷۷.

می‌گویند که شرایط داربی با سایر بازی‌ها فرق دارد. تا کنون در این بازی حضور نداشته‌ام. بازیکنانی که بازی کرده‌اند می‌گویند جو آن خیلی سخت است. امیدوارم اگر با تشخیص دایی در زمین حضور پیدا کردم بهترین بازی‌ام را انجام دهم.

* مثل این‌که برای رحمتی کری هم خوانده بودی و گفته بودی اگر پنج دقیقه هم بازی کنی گل می‌زنی.

مهدی رحمتی یکی از دوستان خیلی خوب من است. البته آن را برای شوخی گفتم اما شک نکنید که اگر بازی کردم با تمام وجودم تلاش می‌کنم؛ چه پنج دقیقه چه ۹۰ دقیقه. می‌خواهم کاری کنم که هواداران پرسپولیس خوشحال شوند.

* مصدومیتت رفع شده؟

خدا را شکر وضعیت پایم خیلی بهتر است. دیروز هم با پزشک تیم اختصاصی تمرین کردم. فکر می‌کنم تا روز جمعه دیگر مشکلی برای بازی نداشته باشم.

* به نظر می‌رسد در پرسپولیس دوستان زیادی داری.

بله من در این تیم غریبه نیستم. با ماهینی و صادقیان چند سال همبازی بودم. محسن بنگر و سید جلال حسینی هم رفقای خوب من هستند. علی دایی هم که نخستین فردی بود که من را به تیم ملی دعوت کرد. مطمئن باشید آنقدر رفاقت داریم که تا پایان فصل اتحاد خود را حفظ کنیم. تیم وقتی موفق میشود که همه پشت هم میشوند و به نحو احسن دستورات سرمربی را اجرا کنند. به موفقیت پرسپولیس در این فصل خوشبینم و امیدوارم هواداران هم در هر بازی حمایت خود را از ما دریغ نکنند.