به گزارش افکارنیوز، محمد رویانیان با اشاره به اینکه پرسپولیس برای جذب خلعتبری تاکنون یک ریال هم خرج نکرده گفت: قرارداد ما با خلعتبری ۲ ساله است و در سال دوم اگر بخواهد به تیم دیگری در داخل یا خارج از کشور برود باید همان پولی که ما بابت رضایت نامه اش به عجمان دادیم به پرسپولیس پرداخت کند.

وی ادامه داد: ما در این زمینه بهترین کار را انجام دادیم. در مقطعی با عجمان به مشکل برخوردیم. خلعتبری به من گفت اگر در لیگ امارات بازی کنم زیر پیراهنم لباسی را می پوشم که نام خلیج فارس روی آن درج شده است. اما الان ما در پرداخت رضایت نامه خلعتبری با کمک هدایتی هنوز ریالی خرج نکرده ایم.

رویانیان گفت: خبر دیگری هم باید اعلام کنم و آن این که قرارداد خلعتبری با پرسپولیس ۶۵۰ میلیون است که این پول را هم یک اسپانسر پرداخت می کند و چهارشنبه قرار است این اسپانسر را معرفی کنیم بنابراین تا الان یک ریال هم برای آوردن خلعتبری خرج نکرده ایم. مثل سپاهان نیستیم که از پول کارگران و صنعت فولاد خرج کنیم.

به گزارش ایسنا، مبلغ رضایت نامه خلعتبری ۸۰۰ هزار دلار بوده که تاکنون پرسپولیس با کمک هدایتی ۵۰۰ هزار دلار به عجمان پرداخت کرده و طی دو، سه ماه آینده باید باقی این مبلغ را هم پرداخت کند.