آخرین خبرها از برگزاری داربی ۷۷

به گزارشافکارنیوز، رییس کمیته مسابقات لیگ برتر درباره آخرین اقدامات انجام گرفته در برگزاری داربی تهران اظهار کرد: در جلسه شورای تامین مقرر شد، فروش بلیت‌های داربی فقط به صورت اینترنتی نباشد و بلیت به صورت عادی هم در روز مسابقه فروخته شود.

وی افزود: مسوولان شورای تامین اعلام کردند با توجه به حضور تماشاگران از شهرستان‌ها باید بلیت عادی هم فروخته شود وگرنه سازمان لیگ همان طور که وعده داده بود شرایط برای فروش بلیت الکترونیک در تمام ورزشگاه آزادی فراهم است اما به خاطر تماشاگرانی که از استان‌های مختلف ممکن است برای دیدن این بازی به تهران بیایند بلیت عادی هم در روز جمعه فروخته می‌شود.

بهروان درباره ساعت آغاز بلیت فروشی در داربی ۷۷ تصریح کرد: ساعت فروش بلیت فردا مشخص خواهد شد و منتظر نظر مسوولان شورای تامین و فرماندهی یگان ویژه در مورد زمان آغاز فروش بلیت در ورزشگاه آزادی هستیم. البته از هم اکنون افرادی که کارت‌های الکترونیک را قبلا خریداری کردند می‌توانند بلیت‌های ۱۵ هزار تومانی دو طرف جایگاهVIP را از طریق اینترنت خریداری کنند. یک سمت این جایگاه متعلق به هواداران پرسپولیس و سمت دیگر آن متعلق به هواداران استقلال است.

بهروان خاطرنشان کرد: با مسوولان محترم شهرداری منطقه ۲۲ نیز رایزنی انجام شده است تا مثل داربی‌های گذشته تسهیلاتی را برای تماشاگرانی که شب قبل از بازی به ورزشگاه می‌آیند فراهم کنند.

رئيس کميته مسابقات در مورد ظرفيت دقيق ورزشگاه آزادي و ميزان بليت براي دربي ۷۷ گفت: ورزشگاه آزادي به ورزشگاه يکصدهزار نفري معروف است اما با توجه به نصب صندلي حداکثر ظرفيت اين ورزشگاه حدود ۸۲ هزار نفر است مگر آنکه تماشاگران بسيار فشرده بنشينند و حتي در راه پلهها نيز تماشاگر بنشيند که در آن صورت ممکن است تعداد تماشاگران به ۱۰۰ هزار نفر هم برسد.