زیدان: قیمت بیل نجومی است

به گزارش افکارنیوز، گرت بیل، هافبک ولزی تاتنهام سرانجام پس از کش‌وقوس‌های زیاد به رئال‌مادرید پیوست و رکورد نقل‌وانتقالات تاریخ فوتبال جهان را شکست.

زین‌الدین زیدان، دستیار کارلو آنچلوتی در رئال‌مادرید در گفت‌وگویی که با کانال پلاس فرانسه داشت، اعتراف کرد که قیمت خرید بیل بسیار بالاست. او گفت: با آنچلوتی و دستیارانش درباره خریدهای جدید رئال‌مادرید در فصل جابه‌جایی مشورت شد. همواره می‌خواهیم بهترین بازیکنان را جذب کنیم اما در نهایت این پرس است که تصمیم نهایی را می‌گیرد؛ چرا که مسائل اقتصادی رئال در دست اوست.

او درباره قیمت بالای خرید بیل گفت: در فصل جابه‌جایی چنین قیمت‌های وجود دارد. اگر به ۱۰ سال پیش برگردیم قیمت بیل نجومی و بسیار بالا خواهد بود. فوتبال ورزش ماجراجویی و ریسک است و بعضی برای آن جان خود را هم می دهند. باید مسائل مادی را پشت سر گذاشته و به چیزهای دیگری فکر کنیم.

بيل با قراردادي ۶ ساله به ارزش ۸۵ ميليون پوند به رئالمادريد پيوست تا به عنوان گرانقيمتترين بازيکن جهان انتخاب شود. پيش از اين رکورد بيشترين نقلوانتقال فوتبال به کريستيانو رونالدو با ۸۰ ميليون پوند براي انتقال از منچستريونايتد به رئالمادريد تعلق داشت.