جاسوسان دایی و تیزهوشی قلعه نویی

به گزارش افکارنیوز، روی نیمکت پرسپولیس چهره‌های نام آشنایی حضور دارند. مهم‌ترین آنها بهزاد غلامپور است که همین ۳ سال پیش به‌عنوان مربی دروازه‌بان‌ها در استقلال فعالیت می‌کرد.

محمدرضا مولایی هم هست. او نیز یک فصل به‌عنوان مربی بدنساز برای استقلال کار کرد. حضور این مربیان در پرسپولیس دایی را برای یافتن ترکیب اصلی آبی‌ها یاری خواهد رساند چرا که اینها هنوز هم با استقلالی‌ها در ارتباط هستند و به قول معروف از جیک و پیک آبی‌ها با خبرند!

در آستانه دربی ۷۷ گفته می‌شود این مربیان تلاش‌هایی برای یافتن ترکیب اصلی استقلال در بازی جمعه شب داشته‌اند. آنها به دنبال یافتن پاسخ یک سوال هستند. سوالی که پاسخش برای دایی از اهمیت فراوانی برخوردار است. دستیاران سابق استقلالی دایی می‌خواهند بدانند که فرهاد مجیدی جمعه شب آیا در ترکیب اصلی استقلال قرار می‌گیرد یا نیمکت نشین خواهد بود.

این تلاش در حالی انجام می‌شود که امیر قلعه‌نویی همه بازیکنان و همکارانش در حوزه فنی را ممنوع المصاحبه کرده و از آنها خواسته از تماس با کسانی که ممکن است اطلاعات تیمش را عمدا یا سهوا در اختیار تیم حریف قرار دهند، دوری کنند.

البته هیچ تضمینی وجود ندارد که اطلاعات دقیق اردوی استقلال که مربوط به ترکیب و حتی تعویض‌های احتمالی است در اختیار مربیان سابق استقلالی کنونی پرسپولیس قرار نگیرد. افرادی هستند که به طور غیر مستقیم با آبی‌ها در ارتباط هستند که در جریان همه اتفاقات استقلال قرار دارند و هیچ کس هم روی آنها حساس نیست.

اینها می‌توانند در واقع پلی باشند میان مربیان سابق استقلالی پرسپولیس و علی دایی تا ترکیب استقلال را متوجه بشوند. البته امیر قلعه‌نویی تا امروز حتی به نزدیک‌ترین همکارانش هم نگفته ترکیب تیمش به خصوص در خط حمله چگونه آرایش داده خواهد شد. امیر تا روز جمله مشتش را باز نخواهد کرد و شاید آن زمانی که پرسپولیسی‌های از ترکیب استقلال اطلاع کافی پیدا کنند دیگر چیزی به دربی ۷۷ نمانده باشد.

سوالي كه پرسپوليسيها به دنبالش ميگردند در واقع سوال بسياري از استقلاليها هم هست. حتي نزديكترين افراد به قلعهنويي هم نميدانند او جمعه مجيدي را از ابتدا در تركيب اصلي قرار خواهد داد يا او را براي ۲۰ دقيقه پاياني ذخيره خواهد كرد.