به گزارشافکارنیوز، مربی توانمند و با شخصیت سپاهان در برنامه نود این هفته مورد اتهام آقای رویانیان مدیر عامل پرسپولیس قرار گرفت. زلاتکو کرانچار که همیشه بدون حاشیه کارش را کرده اما اینبار مجبور است جواب رویانیان را بدهد چرا که سردار او را ممنوع الفعالیت خوانده است و اعتقاد دارد او نمی تواند در خارج از ایران کار کند.

مصاحبه جذاب را با زلاتکو کرانچار بخوانید.

حرفهای رویانیان را قطعاً شنیده اید، آیا ممنوع الکار هستید؟

من می توانم یک نکته را بگویم و آن این است که شاید سردار روی بازار تجاری فوتبال کرواسی کنترل داره که می گوید من ممنوع الفعالیت هستم، اگر رد کردن پیشنهاد دینامو زاگرب بزرگترین تیم کرواسی یعنی ممنوع کار بودن اوکی من نمی توانم کارکنم و حق با ایشان است. شاید هم ایشان چیزی می داند که من نمی دانم اما اعلام می کنم که ایشان هم بداند و بیخود برای خودش انرژی منفی نخرد چرا که این کار در قانون کائنات و دین شما گناه است که به کسی تهمت بزنید و او را متهم کنید که کاری را نمی تواند انجام دهد یا نه…من از چیزی محروم نیستم و از کار کردن در جایی هم محروم نیستم.

من از اروپا آمده ام و در سرتاسراروپا و جهان می توانم کار کنم. ایشان مثل اینکه یادشان رفته من از تیم ملی مونته نگرو آمده ام و هیچوقت هم دنبال پیشنهاد نبوده ام و از سپاهان و پیشنهاد رسید و به خواست باشگاه آمدم تا کمک کنم.

شاید هم ایشان چیزی می داند که من نمی دانم.

تیم های شما در فاز حمله عالی است واما در دفاع تیمی مشکل دارید قبول دارید؟

خیلی خوب متوجه شده اید قبول دارم و بعد از سوت پایان بازی با داماش به فکر افتاده ایم و آنالیزهای مختلفی داشته ایم و تمام تلاشمان را می کنیم که این مشکل را حل کنیم و فکر می کنم در بازی های آینده این مشکل در تیم نباشد.

ما در بین خطوطمان فاصله زیاد است و گلی هم که در بازی با دامش خوردیم روی همین ضعف بود اما روی این ضعف کار کرده ایم.

صحبت از بازگشت جباری است، آیا این اتفاق می افتد؟

برگشت ایشان معتی ندارد و من هم از همین جا اعلام می کنم که بازگشتش نه به نفع خودش است و نه به نفع ما پس بهتر است فکری دیگر بکند. البته ایشان خودش هم اعلام کرده است که دیگر نمی خواهد فوتبال بازی کند و من هم روی کلام و تصمیمم هستم و ایستاده ام.

بازی با راه آهن و انتظار هواداران؟

خب این بازی می تواند بازی سختی باشد اما من به هو.ادارن می گویم که صبور باشند و از تیمشان حمایت کنند.این تیم تغعیرات زیادی داشته است و تازه دور هم جمع شده ایم و روند خوبمان را شروع کرده ایم و می خواهیم از بازی با راه آهن گام رو به رشدی داشته باشیم.