به گزارش افکارنیوز، آخرین گروه از ملی‌پوشان فوتبال هم مجوز واردات خودرو را گرفتند تا پاداش صعود به جام جهانی را گرفته باشند.

مجوز ورود خودروهای زیر ۲۸۰۰ سی‌سی که بعد از صعود تیم ملی به جام جهانی از سوی هیات دولت به مسئولان فدراسیون فوتبال و ملی پوشان وعده داده شده بود در اختیار آنان قرار گرفت؛ البته با این تبصره که تقریبا همه اعضای تیم ملی این پاداش را گرفتند غیر از دستیاران سرمربی که پایین‌ترین دستمزد را در میان تمام گروه تیم ملی دارند.

بعد از اعلام اهدای مجوزها از سوی دولت قبلی، محمد عباسی از مسئولان فدراسیون فوتبال خواست تا در نامه‌ای کسانی که شایسته دریافت این پاداش هستند، معرفی شوند.

کفاشیان در نامه‌ای نام ۴۸ نفر را برای دریافت این مجوزها در اختیار وزارت ورزش گذاشت. او در این لیست تقریبا تمام اعضای فدراسیون را از مسئول مالی تا نمایندگان کمیته‌های ملی و جوانان در فهرست خود قرار داده بود اما عباسی بعد از این اعلام کرد تنها به کادر فنی به همراه بازیکنان و نبی و کفاشیان این پاداش صعود اهداء می‌شود.

اما در میان همه نامهای معرفی شده تنها این دستیاران اصلی کادر فنی تیم ملی بودند که از قلم افتادند. دن گاسپار، آنتونیو سیموئز و امید نمازی به همراه کادر پزشکی و کادر آنالیز تیم ملی نه تنها از این پاداش صعود باز ماندند که حتی بخشی از پاداش هم به آنان تعلق نگرفت. با این وجود بازیکنان و رئیس فدراسیون این روزها در بازار فروش خودرو به دنبال فروش مجوزهای واردات خودروهای تا سقف ۴۰۰ هزار دلاریشان هستند؛ خودروهایی که رقم تخمینزده سود خالصشان از سوی واردکنندگان خودرو چیزی حدود ۴۰۰ میلیون تومان عنوان میشد اما ملیپوشان میگویند به دلیل تعرفههای گمرکی به سختی میتوانند این مجوزها را بیش از ۱۵۰ میلیون تومان بفروشند.