چه کسی بحثاستعفا را به دهان کی‌روش انداخت

به گزارش افکارنیوز، علی کفاشیان در مورد جلسه امروز با کی‌روش گفت: جلسه خاصی نبود در رابطه با بحث‌های تیمی و برنامه‌هایی که جام جهانی داریم کی‌روش نظرات خود را داد و درخواست کرد تا جلسه‌ای با سازمان لیگ برگزار شود تا ببینیم به چه شکل کارها صورت خواهد کرد. او نقطه نظرات خود را ارائه کرد.

وی در مورد اینکه کی‌روش اعلام کرده یا امروز تکلیفش را مشخص می‌کند و یا از ایران می‌رود عنوان کرد: نه این حرف‌ها اصلا نیست. بحثاستعفا وجود نداشت تکلیف نیاز به مشخص کردن ندارد و او تا پایان با ما است. او از بعضی موضوعات ناراحت است ولی بحثاستعفا نیست.

وی تاکید کرد: از اول هم بحثاستعفا نبود و نمی‌دانم چه کسی موضوع استعفا را به دهن کی‌روش انداخت است او تا پایان جام جهانی با ما قرارداد دارد و شاید هم بعد از جام جهانی قراردادش را با ما تمدید کند.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که کی‌روش نگران بود مثل ایوویچ یک هفته قبل از جام جهانی برکنار شود، خاطرنشان کرد: داخل بحثرفتن کسی نمی‌شویم همانطور که گفتم او تا پایان جنگ جهانی با ما است. کی‌روش دوست دارد زود کارش مشخص شود و صبرش کم است اما باید صبر داشته باشد تا هماهنگی‌های لازم صورت بگیرد.

کفاشیان در مورد اینکه چه زمانی با سازمان لیگ جلسه خواهند گذاشت، ‌گفت: با تاج و علی کاظمی جلسه می‌گذاریم تا هماهنگی لازم بین باشگاه‌ها و تیم ملی بوجود بیاید. هم باشگاه‌ها و هم تیم ملی بازیکنان را می‌خواهند با باشگاه‌ها هم جلسه می‌گذاریم تا این وضعیت مشخص شود.

وی در مورد مشکلات مالی عنوان کرد: در مورد مسئله مالی هم اقداماتی شده و با کمک‌های وزارت ورزش و جذب اسپانسر این موضوع را حل می‌کنیم.

کفاشیان در مورد اینکه از این موضوع خیلی در فشار هستند، خاطرنشان کرد: این مشکلات مقطعی است و همیشه وضعیت اینگونه نبوده امیدوارم این وضع نیز بگذرد و وضعیت ما درست شود.

وی در مورد زمان بازگشت مهدی تاج عنوان کرد: فکر می‌کنم او امروز بازمی‌گردد.

کفاشیان در مورد اینکه آیا فردا به دیدار سیدرضا صالحی امیری می‌رود، خاطرنشان کرد: معلوم نیست اگر وقت شد برای دادن گزارش و ارائه برنامه‌ها به دیدار ایشان می‌رویم.

وی در مورد اینکه سرپرست وزارت ورزش به فوتبال دید مثبتی دارد، اظهار داشت: دید صالحی خیلی خیلی مثبت است او دوست دارد مسائل را حل کند اما حق نیست که به دنبال این باشیم که خیلی فوری همه چیز درست شود باید فرصت دهیم صالحی بر اتفاقات ورزش مسلط شود او مشکلات زیادی هم دارد که باید کمک کنیم همه چیز طبق روال عادی پیش برود.

وی در پایان درباره اینکه قول میدهد کیروش از ایران نرود، خاطرنشان کرد: قطعا همین است او موضوع رفتن را مطرح نکرده گاهی عصبانی میشود و چیزی میگوید که برخی به نحوی دیگر مینویسند.