قلعه‌نویی: در هر بازی دو پاس تک به تک می‌دهم

به گزارشافکارنیوز، امیر قلعه نوعی در حاشیه تمرین روز سه شنبه آبی پوشان درباره وضعیت تیمش عنوان کرد: ابتدا جا دارد از بازیکنان به خاطر بازی خوبی که در دربی ارائه دادند تشکر کنم. ما مسابقه را با ورژن جدیدی که بچه های دانشگاه شریف ارائه کردند دیدیم. بازی، بازی بدی نبود. به نظرم از دو، سه بازی گذشته بهتر بودیم.

وی ادامه داد: خوب بازی کردن ما علت داشت. در بازی با استقلال خوزستان ما دو بازیکن را از دست دادیم و در این بازی هم یک بازیکن دیگر را از دست دادیم. برای این بازی روی ساختار دفاعی کار کرده بودیم. مقابل پرسپولیس که تیم بزرگی است فقط دو شوت از راه دور داشتند. برخی می خواهند خط و ربط بدهند که بازی را لوثکنند که اینجوری نیست.

سرمربی استقلال درباره بازی مقابل ذوب آهن گفت: بازی سختی داریم. با توجه به اینکه چند بازیکن خوب مان را هم به دلیل مصدومیت نداریم، فرصت را به بقیه می دهیم چون بازی تایلند برای ما مهم است.

وی درباره نشست روز دوشنبه اش با سرپرست وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: جلسه مثبتی بود. درباره بحثهای کلان ورزش بود. دیدگاههای دکتر صالحی امیری خیلی خوب است. من به آینده کشور امیدوار شوم. در مجموع جلسه خوبی بود.

سرمربی استقلال درباره کمبود بازیکن برای مسابقه با ذوب آهن گفت: من خودم هم تمرین می کنم تا آماده شوم و قول می دهم در هر بازی دو تا پاس تک به تک می دهم.

وی ادامه داد: البته تیم پزشکی زحمت می کشد. دو، سه مشکل داریم. مشکل اول اینکه بچه ها خوب استراحت نکردند و بدنسازی نکردند. با این وجود امیدواریم مصدومان برای بازی مقابل بوریرام همه مصدومان به ویژه خسرو حیدری برسند.

سرمربی استقلال درباره اینکه آیا رسانه ها مقصر کیفیت بازی دربی بودند گفت: ببینید، همه جای دنیا به دربی می پردازند. بحثمن چیز دیگری است. با سپاهان مقابل پرسپولیس بازی کردیم، ۴ بر ۳ بردیم. با تراکتورسازی ۴ بر ۲ بردیم. این آمار نشان می دهد تیم های قلعه نوعی، تیم های هجومی است. یک سوالی از شما دارم. اگر بازی ایران مقابل کره را ما گل می خوردیم خوب بود؟ یا

مسابقه ایران با قطر، جزو بازی های ضعیف تاریخ فوتبال ما بود اما خدا را شکر بردیم و به جام جهانی رفتیم. با آماری که دکتر کاظمی از دربی آوردند مشخص شد که خود بازی خوب بوده است. حالا آقایان جوسازی می کنند که نمی دانم از کجاست. ولی اینکه مطبوعات را مقصر بدانیم، نه اینطور نیست.

قلعه نوعي در پاسخ به اين پرسش که آيا در جلسه با صالحي اميري درباره مشکلات مالي هم بحث شد گفت:نه،درباره بحث هاي کلان صحبت کرديم.