به گزارشافکارنیوز، پرسپولیس و سپاهان در حالی جمعه شب آتی در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت که این روزها زمزمه‌ها در مورد جدایی هر دو مدیرعامل از باشگاه‌های‌شان اوج گرفته است. در تهران شنیده می‌شود رویانیان روزهای آخر کارش را در پرسپولیس می‌گذراند و به زودی باید پست مدیرعاملی را تحویل بدهد.

آغاز تلاش‌ها برای برکناری سردار از صندلی سرخش به ماه‌ها پیش برمی‌گردد، با این حال انتقادات وحشتناک رسانه‌ها و افکار عمومی از این موضوع دولت پیشین را از به سرانجام رساندن این پروژه عاجز گذاشت. در عین حال بعید به نظر می‌رسد دولت فعلی و مسوولانش برای انجام این مهم با مانعی جدی مواجه باشند.

در اصفهان نیز شایعات مربوط به عزل رحیمی شدت عجیبی پیدا کرده است. مدیرعامل سپاهان به تازگی بحثپایان قراردادش با این باشگاه را پیش کشیده تا حرف و حدیث‌های مربوط به پایان همکاری‌اش با طلایی‌پوشان رنگ و بوی جدی‌تری به خودش بگیرد.

در نصف جهان از ساکت به عنوان گزینه جدی جایگزینی با رحیمی یاد میشود. رحیمی و رویانیان در فصل گذشته سه رویارویی با هم داشتند که هر کدام از آنها به یک پیروزی دست یافتند. بازی سوم هم فینال جام حذفی بود که پس از تساوی در ۱۲۰ دقیقه، در ضربات پنالتی به سود سپاهان خاتمه یافت.