به گزارشافکارنیوز، علیرضا رحیمی در جلسه هیئت‌مدیره شب گذشته باشگاه سپاهان استعفای خود را اعلام و خواستار کناره‌‌گیری از این تیم شد.

محمد ترابیان رئیس هیئت‌مدیره باشگاه سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ضمن اعلام موافقت اعضای هیئت مدیره با استعفای رحیمی اظهار داشت: با وجود استعفای علیرضا رحیمی ما همچنان با او دوست هستیم و سال‌هاست که رفاقت ما پابرجا باقی مانده است. رحیمی دو سه بار پیش از این استعفا داده و قرار بر این شد بعد از بسته شدن تیم اگر روی استعفایش تاکید داشت با این استعفا موافقت شود.

وی افزود: هنوز شخص خاصی را به عنوان مدیرعامل جدید انتخاب نکرده‌ایم ولی طی دو سه روز آینده در این خصوص به جمع‌بندی خواهیم رسید.

رئیس هیئت‌مدیره باشگاه سپاهان در پاسخ به این سوال که شایعه حضور دکتر خلیلیان به عنوان مدیرعامل سپاهان چقدر صحت دارد، گفت: من اولین بار است که چنین بحثی را می‌شنوم و شخص خاصی در جلسه هیئت مدیره شب گذشته مطرح نشده است.

وی در خصوص اینکه آیا در جلسه شب گذشته در مورد جباری تصمیم‌گیری شد یا خیر، گفت: جباری فعلا در تیم ما نیست ولی آقای کرانچار اعلام کرده هر زمان او به صورت تمام و کمال فکر و ذکرش تیم باشد می‌تواند به سپاهان برگردد. البته باشگاه در این خصوص ضرر مالی نخواهد کرد چون جباری اعلام کرده هر زمان که لازم باشد پول باشگاه را برمی‌گرداند و ما هم باید این مسئله را مدیریت کنیم.

وی با انتقاد از کسانی که بحثنتیجه‌نگرفتن سپاهان را مطرح می‌کنند، گفت: من نمی‌دانم چرا وقتی دیگر تیم‌های بالای جدول می‌بازند و شکست می‌‌خورند نمی‌گویند نتایج آنها ضعیف بوده ولی وقتی سپاهان می‌بازد همه انتقاد می‌کنند و روی تیم ما زوم می کنند. سپاهان همیشه در ابتدای فصل همین شرایط را داشته و حتی در لیگ یازدهم تا اواسط کار از سایر رقبا تا جایی عقب بودیم که هواداران می‌گفتند تیم به دسته یک نرود! ما باید مدیریت بحران کنیم و این مسئله را در برنامه‌های کاری‌مان قرار می‌دهیم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا کفاشیان و مسئولان فدراسیون برای جدایی جباری از سپاهان با هیئت مدیره و مدیر عامل باشگاه تماس گرفته اند یا خیر گفت: من هم چنین مسئله ای را در روزنامه‌ها خواندم ولی هیچکس از جمله آقای کفاشیان در این مورد با ما تماسی نداشته است.

ترابیان در پایان صحبتهایش تاکید کرد: فعلا مسئولیت اداره تیم بر عهده سایر اعضای هیئتمدیره است ضمن آنکه رحیمی همچنان در مقام عضو هیئت مدیره حضور دارد و از مدیرعاملی استعفا داده است. اما جا دارد تذکری بدهم که اگر قرار است خبری از قول کسی نقل شود ما به نقلکننده آن توجه داریم و اینکه رسانهها شایعهپردازی کنند که یک مقام آگاه در باشگاه سپاهان فلان خبر را تایید کرد را نمیپذیریم. اگر رسانهای مصاحبهای زده و یا خبری منتشر کرده که یک مقام مسئول فلان خبر را در سپاهان تایید کرده ما آن را نمیپذیریم و مطمئن باشید چنان خبری صحت نخواهد داشت.