به گزارش افکارنیوز، علی جباری در مورد مشکلات اخیر این تیم و مسائل حاشیه ای آن گفت: خوشبختانه مسائل حاشیه ای همه جا هست اما تیم استقلال از نظر مشکلات حاشیه ای بسیار ضعیف بوده و خوشبختانه مسائل حاشیه ای این تیم نسبت به تیم های دیگر بسیار کمتر بوده است و اگر عامل حاشیه سازی هم در تیم ما بوده است خوشبختانه از تیم جدا شده است.

درست است که مشکلات مالی برای این تیم هم مثل باقی تیم ها وجود دارد اما با مدیریت درست و همچنین کار و عمل کرد مناسب کادر فنی این تیم توانسته که مسائل حاشیه ای خود را به حداقل برساند و بازیکنان خوب این تیم هم باعثنمی شوند که مسائل حاشیه ای به روند این تیم تأثیر منفی بگذارد.

وی در ادامه تیم بوریرام را اینگونه ارزیابی کرد: تیم بوریرام تیم جوان و خوبی است و توانسته با سعی و تلاش خود در چند بازی اخیرش خودش را نشان دهد بازیکنان توپ زن و خوبی هم دارد و از نظر توان بدنی هم به نظر می رسد که آماده باشد اما بازیکنان استقلال نباید خود را ببازند چون تیم استقلال هم دارای انگیزه است و بازیکنان ما تجربه کافی را برای رویارویی با این تیم دارند.

وی در ادامه گفت: شاید این نقد در مورد استقلال وجود داشته باشد که میانگین سنی بازیکنان ما بالاست اما حقیقت این است که اگر هم سن بازیکنان ما بالا باشد این بالا بودن سن در حدی نیست که بخواهد آسیبی به تیم بزند و هم اینکه سن بازیکنان ما آنقدر هم بالا نیست که صدمه به خود بازیکنان برسد و نتوانند کارهای فیزیکی خود را انجام بدهند.

علی جباری درمورد نقاط ضعف و قوت تیم استقلال گفت: تیم ما از روز اولی هم که لیگ شروع به کار کرد نتوانست از نظر بدنی توان کافی خود را بر روی آماده کردن بازیکنان متمرکز کند به همین دلیل تمرینات بدنسازی ضعیف بود که همین مورد موجب شد که توان فیزیکی بازیکنان ما هم افت کند اما خوشبختانه تیم استقلال موفق شده است که درچند روز اخیر درفاصله بازی با بودیرام استراحت لازم را داشته باشد وبتواندخود را برای بازی آماده کند.

وی در ادامه افزود: بازی های گذشته استقلال باعثشد که بچه های این تیم به فکر جبران باشند و روحیه ی خود را برای جبران نارضایتی تماشاچیان بدست بیاورد که اتفاقات گذشته تکرار نشود. در ضمن این بازی برای تیم استقلال یک بازی بین المللی و آسیایی محسوب می شود و آنها مسلما بازی بهتری را از خود ارائه می دهند.

علی جباری در مورد رفتن مجتبی جباری گفت: مجتبی جباری شاید با رفتن خودش از تیم استقلال به خودش آسیب زد اما به تیم استقلال نتوانست صدمه ای وارد کند، از جهاتی هم بهتر شد که رفت. مجتبی جباری بازیکنی بود که یا مدام مصدوم بود یا این که مسائل حاشیه ای او به نوعی دیگر به تیم استقلال ضربه می زد حالا هم که از تیم استقلال جدا شده بزرگترین ضربه را به خودش زد چرا که تا درتیمی جابیافتد مدت زیادی طول می کشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: من به تیم استقلال امیدوارم که نتیجه بازی با بوریرام رابه نفع خودش تمام کند و با پیروزی خود دل تماشاچیان را شاد کند.