دوست ندارم برای پرسپولیس دردسرساز شوم

به گزارش افکارنیوز، مهدی مهدوی‌کیا ابتدا در خصوص سفرش به آمریکا و آلمان برای حضور در یک تورنمنت و دیدار خیریه گفت: با توجه به دعوت‌هایی که از من و کریم باقری شد، ابتدا سفری به آمریکا داشتیم و در یک مسابقه جذاب و خوب که در آن همه ایرانی بودند حضور پیدا کردیم. بازی‌های جالب و خوبی برای ما بود و که در پایان هم قهرمان شدیم و این برای ما ارزش زیادی داشت.

وی افزود: ارزش این قهرمانی این بود که ایرانی‌ها در آمریکا دور هم جمع شده بودند و دیدارهای جذابی را برگزار کردند. این در شرایطی است که هر تیمی که مقابل فوتبالیست‌های سابق بازی می‌کند انگیزه خاص خودش را دارد که در بازی فینال و ماقبل آن این اتفاق افتاد اما خوشحالم یک بار دیگر با کریم جشن قهرمانی گرفتیم. درست است مسابقات زیاد بزرگ نبود اما جالب بود.

کاپیتان سابق پرسپولیس گفت: سپس برای برگزاری یک دیدار خیریه به آلمان رفتم و دیداری جذاب و خوبی را در آنجا نیز برگزار کردیم و خیلی خوشحالم به عنوان یک ایرانی در این بازی حضور داشتم. در این دیدار چهره‌های سرشناسی بودند که همه آنها در ورزش جهان شناخته شده بودند.

مهدوی‌کیا درباره دیدار شب گذشته‌اش با محمد رویانیان نیز گفت: جلسه خوبی بود، با توجه به مشکلات مالی که باشگاه پرسپولیس دارد من راضی نیستم تا قرمزپوشان به خاطر من خود را به دردسر بیاندازند، به همین دلیل صحبت‌های لازم در این باره و حضور هامبورگ و خواسته‌هایش در ایران انجام شد.

وی افزود: اما همه چیز به آینده موکول شد، اما دوباره تاکید می‌کنم پس از حرف و حدیث‌هایی که بود من راضی نیستم تا برای پرسپولیس و باشگاهش دردسرساز بشوم و به همین دلیل همه چیز را به آینده موکول کردم.

مهدوی‌کیا در خصوص شرایط پرسپولیس نیز گفت: من شرایط پرسپولیس را دنبال می‌کنم، هدف چندین ساله این تیم است که به بالای جدول برسد و تا به امروز هم به نظرم خوب کار کرده. حضور در رده دوم جدول امیدوار کننده است اما هنوز همه چیز تمام نشده و پرسپولیس باید با همین روند رو به جلو برود تا در کورس قهرمانی قرار بگیرد، اگر اشتباه کند دچار مشکل خواهد شد.

وی درباره حضورش در کنار تیم ملی نوجوانان نیز گفت: من سعی می‌کنم تا آنجایی که می‌توانم به جوان‌ترها کمک کنم به همین دلیل به دنبال مهیا کردن اردوی ۱۰ روزه تیم ملی نوجوانان در آلمان هستم. همچنین در این اردو قرار است با پنج تیم نوجوانان بوندس‌لیگایی بازی‌هایی انجام دهیم تا کمکی به تیم ملی ما در جام جهانی شود. آنها کار سختی را پیش رو دارند و انشالله با برنامه‌ای که به مشکل بر نمی‌خورد و همین‌طور رو به جلو می‌رود تیم ملی بتواند مقابل تیم‌های خوب در جام جهانی به موفقیت برسد. کار سخت است اما با برنامه می‌تواند به هدفش برسد. خوشبختانه تیم ملی جوانان کادر فنی خوبی دارد و با تلاش و کوشش بازیکنانش می‌تواند به هدف خود برسد.

وی در خصوص شرایط تیم ملی گفت: به نظر من بدون هیچ حرف و حدیثی باید از تیم ملی ایران حمایت شود. ما باید از روزهای فیفادی خود برای برگزاری بازی‌های تدارکاتی بهترین استفاده را بکنیم تا برای جام جهانی آماده شویم.

مهدوی‌کیا خاطرنشان کرد: به نظر من انتظار بی‌جایی نیست که از تیم ملی حالا که به جام جهانی رفته حمایت شود تا بتوانیم روزهای موفق فوتبال‌مان در جام جهانی را ببینیم.

وی در پاسخ به سؤالی که شما معتقدید با قهر کردن کارلوس کیروش مشکلات حل میشود یا خیر، گفت: من نمیدانم چه اتفاقاتی بین کیروش و فدراسیون فوتبال افتاد و نظری هم ندارم اما صلاح تیم ملی این است که همه شرایط برای حضور موفق این تیم در جام جهانی مهیا شود. بچهها زحمت کشیدند به جام جهانی رفتند و حضور موفق در جام جهانی به نفع همه است و باید بازیهای تدارکاتی خوبی به همراه برنامه مدون را داشته باشیم و به نظرم خیلی از مشکلات حل خواهد شد تا مردم از حضورمان در جام جهانی لذت ببرند.