تاریخ پایان لیگ برتر ایران مشخص شد!

به گزارش افکارنیوز، مهدی تاج عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و سرپرست سازمان لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تقویم AFC تا پایان ۲۰۱۵ تصویب نهایی شده است، اما درباره ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ امیدهای خوبی برای تغییرات وجود دارد. کشورهای شرق آسیا به ویژه ژاپن نیز با ما همراه هستند و آنها نیز مایلند لیگ آنها با لیگ اروپا هماهنگ باشد. تا سال ۲۰۱۵، موارد باید به صورت تفاهمی حل شود، ما به ژاپن، کره و ازبکستان نامه فرستادیم و منتظر پاسخ آنها هستیم.

سرپرست سازمان لیگ برتر افزود: ما برای حمایت از تیم ملی حتی ۵۰ روز زودتر از زمانی که فیفا معین کرده - یعنی ۲۰ فروردین - لیگ برتر را تمام خواهیم کرد، ما در جریان برنامه ریزی لیگ، تمام " فیفا دی " ها را آزاد گذاشتیم.

وی به قابلیت استفاده از " فیفادی " ها نیز اشاره کرد و معتقد است این مورد ظرفیت خوبی برای ارتقای فوتبال دارد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال همچنین در خصوص جلسه کفاشیان با سرپرست وزارت ورزش درباره مشکلات مالی فدراسیون از حل شدن برخی از مشکلات خبر داد.
وی در پایان در خصوص رفتن کی روش و برخی صحبت ها که در این باره در رسانه ها مطرح شده بود گفت: وي با ما قرارداد دارد، البته باید اردوهایش برگزار شود و من معتقدم که تیم ملی باید چند بازی تدارکاتی بسیار قوی انجام دهد.