فتح‌الله‌زاده: شلیک آندو کشنده بود

به گزارش افکارنیوز، علی فتح‌الله‌زاده با تمجید از عملکرد استقلال برابر بوریرام گفت: اگر خاطرتان باشد پس از پیروزی در ایران برابر بوریرام گفتم در تایلند بهتر از تهران بازی می‌کنیم و همین طور شد. در نیمه اول کمی با احتیاط وارد شدیم اما خوب بودیم و با وجود دریافت یک گل روحیه خود را از دست دادیم. در نیمه دوم بازی بسیار برتری را ارائه دادیم و در نهایت شلیک کشنده آندو تیر خلاص را به بوریرام زد و با اقتدار به مرحله بعد راه یافتیم.

او در ادامه افزود: به هموطنان عزیزم بخصوص هواداران استقلال و رسانه‌های و مطبوعات ورزشی که مثل تیم ملی به استقلال نگاه کردند این پیروزی را تبریک می‌گویم. امیدوارم با همراهی همه به فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنیم. حالا باید به مصاف کره برویم که الاهلی را شکست داده. اف سی سئول تیم بسیار خوبی است اما من به این کادر فنی و بازیکنان می بالم و اعتقاد دارم که آن‌ها دست پر به ایران می‌آیند.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که آیا پاداشی برای این پیروزی در نظر گرفته یا خیر اظهار کرد: پاداش که حتما می‌دهیم. اگر بتوانم شنبه به کره بروم با قلعه‌نویی و کاپیتان تیم مشورت می‌کنم و مبلغی پاداش برای بازیکنان در نظر می‌گیریم.

او در پاسخ به این سوال که ماجرای ممنوع‌الخروجی‌اش از ایران تا چه حد صحت دارد بیان کرد: من روزی که خواستم به تایلند بروم دیدم یکی از چک‌های باشگاه برگشت خورده است و چون مدیرعامل هستم مجبور شدم به خاطر این چک در ایران بمانم. این مسائل برای من اهمیت ندارد. من حاضرم جانم را برای استقلال بدهم. یکی از بازیکنان استقلال پیش از سفر به تایلند یک مشکل مالی بزرگ داشت و احتمال می‌رفت حتی اردوی تیم را با حالت قهر ترک کند اما من ۲۵۰ میلیون به او چک شخصی دادم. من آمده‌ام به استقلال خدمت کنم و ان‌شاءالله شنبه در اردوی تیم حاضر می‌شوم.

فتح‌الله‌زاده در پایان و در پاسخ به این سوال که عامل موفقیت استقلال را با وجود موانع بسیار برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا چه می‌داند گفت: حقیقت این است که همه اعضای استقلال فهمیده‌اند که کسی را جز خدا ندارند. البته صالحی امیری و هاشمی امیدواری زیادی به من دادند و ما هم‌قسم شده بودیم تا در تایلند پیروز از میدان بیرون بیاییم. خصوصا با کار غیر اخلاقی که تایلندی‌ها دیشب در هتل استقلال کردند بازیکنان ما عصبی شدند و غیرت‌شان به جوش آمد و این گونه بوریرام را حذف کردند. من دست تک تک آن‌ها را می‌بوسم و از همه آن‌ها متشکرم.