چه کسی می تواندحاج فتح الله راراضی به بازگشت جباری کند؟

به گزارش افکارنیوز، پرونده بازگشت جباری به استقلال زودتر از آنچه تصور می‌شد، بازشده است! حتی به نیم فصل سیزدهم هم نرسیدیم که خبر از بازگرداندن جباری به استقلال گوش تا گوش باشگاه استقلال را فراگرفته است. در این میان که هر لحظه به زمان بازگشت جباری نزدیک می‌شویم، اصفهانی‌ها می‌کوشند دلایل عامه‌پسندی را در جدایی شماره هشت به خورد رسانه‌ها بدهند.

آنها معتقدند اختلاف‌های این بازیکن با کرانچار و بی‌نظمی عامل اصلی کنارگذاشتنش از لیست بوده اما هیچ کس نیست که نداند اگر جباری همین حالا هم بخواهد در سپاهان بازی کند مدیران این باشگاه او را بازخواهند گرداند اما مساله اینجا است که جباری آب پاکی را روی دست مسوولان باشگاه سپاهان ریخته و اعلام کرده دیگر دوست ندارد در اصفهان به فوتبال ادامه دهد!

به این ترتیب جدایی جباری از سپاهان را باید قطعی بدانیم. شماره هشت دیگر برای سپاهان بازی نخواهد کرد و مسوولان این باشگاه نیز در نیم فصل دوم نام وی را از لیست خارج می‌کنند تا بیش از این بابت عقد قرارداد با جباری مورد سرزنش هواداران ناراضی خود قرارنگیرند.

این جدایی اما منتج بازگشت شماره هشت به استقلال خواهد شد. خبری که برخی را خوشحال می‌کند و برخی را ناراحت. در این ماجرا غالب نگاه‌ها به علی فتح الله زاده است؛ مردی که بابت مصاحبه‌های تند و بی‌پروای جباری علیه خودش به شدت ناراحت است و بارها اعلام کرده تا وقتی او در باشگاه استقلال مدیریت می‌کند این بازیکن در استقلال دیده نخواهد شد.

اهرم‌های فشار اما برای راضی کردن فتح الله زاده به بازگرداندن جباری از ابتدای هفته کار خود را آغاز کرده‌اند. یکی از این اهرم‌های فشار که حرفش در باشگاه استقلال به شدت خریدار دارد، منصور پورحیدری است.

مردی که به قول معروف حرفش هم نزد امیر قلعه نویی برو دارد و هم علی فتح الله زاده. می‌گویند تنها کسی که می‌تواند فتح الله زاده را راضی به بازگرداندن جباری کند همین منصورپورحیدری است. در همین راستا شنیده شده حتی صحبت‌های مقدماتی برای راضی کردن فتح الله زاده از جانب پورحیدری انجام شده اما این شایعات را پورحیدری تکذیب می‌کند.

منصور منتظر است امیر قلعه نویی از سفر شرق آسیا بازگردد و قبل از گفتگو با فتح الله زاده با امیر صحبت‌هایی انجام دهد. تلاش او برای اینکه جباری به استقلال برگردد، قطعی است.

منصور پورحیدری در این باره می‌گوید: «جباری اکنون بازیکن آزاد نیست و همچنان بازیکن سپاهان محسوب می‌شود. تا وقتی باشگاه سپاهان به طور قطع با جدایی این بازیکن موافقت نکند بالطبع ما هم برای بازگشت او مذاکراتی را انجام نمی‌دهیم. منتظریم تا باشگاه سپاهان ابتدا تکلیف جباری را مشخص کند و بعد از آن ما اقدام کنیم.»

از پورحیدری درباره اینکه چه اقدام‌هایی را در دستورکارش قرارخواهد داد پرسیدیم که او این پاسخ را داد: «بازگشت جباری به استقلال پروسه زمان بری است اما سعی می‌کنم این کار را انجام بدهم. جباری مصاحبه‌های بدی را علیه علی فتح الله زاده انجام داده و مدیرعامل باشگاه استقلال هم حق دارد که از دست این بازیکن ناراحت باشد و اعلام کند که هرگز او را نمی‌خواهد. ابتدا با امیر قلعه‌نویی حرف می‌زنم و بعد سعی می‌کنم فتح الله زاده را بابت بازگرداندن جباری راضی کنم. اینکه چه قدر بتوانم موفق بشوم مشخص نیست اما می‌دانم که جباری سرمایه باشگاه استقلال و با اینکه رفتار مناسب و حرفه‌ای نداشته باید به خانه‌اش برگردد از طرفی نظر علی فتح الله زاده هم شرط است و این طور نمی‌شود که هر بازیکنی به خودش اجازه بدهد ولو به خاطر مشکلات مالی به مدیرعامل باشگاه حرف‌های نامربوط بزند. بازیکنان باید اصول حرفه‌ای را یاد بگیرند و متاسفانه جباری در این ماجرا حرفه‌ای عمل نکرد و دیدیم خیلی زود از رفتن به سپاهان پشیمان شد. در این ماجرا هم باشگاه سپاهان ضرر کرد و هم استقلال با این حال معتقدم باید با ماجرای رخ داده پدرانه برخورد کنیم.»

با اين تفاسير جباري در نيم فصل به استقلال بازخواهد گشت اما يافتن پاسخ اين سوال هم ضروري است كه بدانيم برنده و بازنده اين اتفاقات چه كسي بود؟ جباري يا علي فتح الله زاده كدام يك بردند و كدام يك باختند؟ ! البته ميشود هر دو را با ادلهاي هم برنده ناميد و هم بازنده!