ماجرای گریه بچه غول در رختکن استقلال بعد از شکست

به گزارش افکارنیوز، بعد از بازی با اف سی سئول اصلا در رختکن استقلال جو مساعد نبود. بازیکنان این تیم در سکوت محض مشغول پوشیدن لباس هایشان بودند و برخی دیگر به قدری ناراحت بودند که بر روی زمین نشسته و در لاک خودشان فرو رفتند تا این قضیه باعثلبخند تلخ امیر قلعه‌نویی شود.

سرمربی استقلال در حالی که حوصله صحبت نداشت با دیدن شاگردانش گفت: «فیلم بازی نکنید.»

قلعه‌نویی بعد از گفتن این جملات به عمران‌زاده نگاه کرد تا نشان دهد از دست این بازیکن به شدت ناراحت است. حنیف هم که به علت خطای پنالتی نمی‌توانست حتی کلامی حرف بزند، بغض کرده و منتظر شنیدن صحبت های قلعه‌نویی بود که سرمربی تصمیم گرفت فعلا چیزی به این بازیکن نگوید.

دوستان عمران‌زاده که برای اولین بار بود اینقدر او را ناراحت و دلخور می‌دیدند به سمتش رفتند و به دوست صمیمی خود دلداری دادند. جالب اینکه بازیکنان به قدری آرام حرف می‌زدند تا حرف‌هایشان به گوش قلعه‌نویی و دوستان این مربی نرسد.

آنها خطاب به عمران‌زاده گفتند این قدر خودت را ناراحت نکن. یعنی فکر می‌کنی اگر پنالتی نمی‌دادی استقلال می‌برد و صعود می‌کرد؟ فدای سرت ما هر کاری هم می‌کردیم نمی‌توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم برای همین ناراحتی تو بی‌خود است. با صحبت‌های دوستان، بغض این بازیکن ترکید وگریه کرد تا بازیکنان او را در آغوش بگیرند.

در هر صورت استقلال هر طور بود از رقابتهاي آسيايي خيلي زود حذف شد حال آنها بايد به فکر ادامه کار در ليگ برتر باشند.