با کرانچار مشکلی ندارم، سوءتفاهم شده است

به گزارش افکارنیوز، آرش افشین شرایط چندان خوبی در سپاهان ندارد. او در بازی با مس کرمان برای تیمش بازی نکرد و همین موضوع باعثشد بعد از پایان مسابقه به حالت قهر ورزشگاه فولادشهر را ترک کند. البته افشین تاکید می‌کند که قهر نکرده و از نیمکت‌نشینی‌اش ناراحت شده است. او در مورد وضعیت خودش در سپاهان و مسائل دیگر به سوالات خبرنگار تسنیم پاسخ داد.

چرا بعد از بازی با مس قهر کردی؟

من قهر نکردم. بعد از بازی به رختکن آمدم، لباس‌هایم را عوض کردم و رفتم و دیگر دلیلی نداشت که بمانم.
از اینکه بازی نکردی ناراحت بودی؟

بله ناراحت بودم و این موضوع طبیعی بود. هیچ بازیکنی از بازی نکردن خوشحال نمی‌شود و من واقعا ناراحت بودم.
مگر مصدوم نبودی؟

در بازی قبلی مچ پایم پیچ خورد و در ابتدای هفته تمرین نکردم ولی دو، سه روز مانده به بازی تمرین کردم و مشکل خاصی نداشتم.
کرانچار در مصاحبه‌ای گفت که تو در طول هفته مصدوم بودی ولی به یکباره در آستانه بازی خوب شدی.

بعید می‌دانم کرانچار در مورد من آن حرف‌ها را زده باشد. تمرین روز شنبه که ریکاوری بود و روز یکشنبه هم استراحت داشتیم. روز دوشنبه با تمرین تمرین نکردم و هنگامی که می‌چرخیدم از ناحیه مچ اذیت می‌شدم به همین دلیل تمرینات هوازی را انجام دادم.

روز سه‌شنبه آمدم تمرین کنم که دکتر اجازه نداد و حتی محمود کریمی به من گفت که به صورت جداگانه تمرین کنم چون پزشک تیم به کادرفنی گفته بود که در تمرینات گروهی حاضر نباشم. با این حال من در کنار زمین به طور کامل تمرین کردم و همه دیدند که هیچ مشکلی ندارم. روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هم تمرین کردم و مشکلی برای بازی نداشتم. جالوویچ و بولکو دو بازیکن خارجی سپاهان هم مصدوم بودند، آنها فقط دو جلسه تمرین کردند ولی ۹۰ دقیقه بازی کردند.

با کرانچار مشکل داری؟

مشکلی با این مربی ندارم و فکر می‌کنم سوءتفاهمی به وجود آمده که حل می‌شود.

از حضور در سپاهان پشیمان نیستی؟

خیر. از اینکه به اصفهان آمدم پشیمان نیستم و این اتفاقات برای هر بازیکنی پیش می‌آید. من واقعا از محبت هواداران سپاهان و تشویق‌های آنها نهایت تشکر را دارم و امیدوارم از شرمندگی آنها در بیایم. پیش بینی نمی‌کردم در سپاهان چنین وضعیتی داشته باشم ولی به هر حال شرایط اینطور رقم خورد. بازیکن جوانی نیستم که به خودم بگویم نیمکت‌نشینی ایرادی ندارد و بی خیال باشم. امسال همه می‌دانند که سال جام جهانی است و من امیدوارم در بازی‌های آینده فرصت نشان دادن خودم را داشته باشم.