به گزارش افکارنیوز، علیرضا حقیقی در خصوص شرایط پرسپولیس در ۱۳ هفته گذشته اظهار داشت: به نظرم با توجه به شرایط تیمی و بازی‌هایی که انجام دادیم تا الان نتیجه خوبی گرفتیم البته می‌توانستیم حتی بهتر هم باشیم اما بدشانسی آوردیم.

وی افزود: ما در تمام بازی‌های داخل خانه صددرصد نتیجه لازم را گرفتیم و امیدوارم در سه هفته مانده و مخصوصا بازی‌های خارج خانه تا نیم‌فصل بتوانیم امتیازهای لازم را جمع کنیم و به صدر جدول برسیم.

حقیقی در پاسخ سوالی که آیا از تصمیمت برای بازگشت به پرسپولیس پشیمان هستی یا خیر، گفت: از تصمیم هرگز پشیمان نیستم. به هر حال من تصمیمی را با مشورت دوستانم، پدرم و خود دایی گرفته‌ام و باز هم می‌گویم هرگز پشیمان نیستم چون پرسپولیس همیشه بزرگ است و من هم به این تیم افتخار می‌کنم چون سال‌های زیادی را در پرسپولیس پشت سر گذاشته‌ام.

وی افزود: از همین جا می‌گویم من همیشه حتی به نیمکت‌نشینی در خانه خودم یعنی پرسپولیس با تمام وجود افتخار می‌کنم. من تصمیمی گرفته‌ام اما همیشه یک چیزهایی دست خود انسان نیست.

دروازه بان پرسپولیس با بیان اینکه خوب تمرین و زندگی می‌کند تصریح کرد: سعی کردم همیشه حرفه‌ای باشم اما یک چیزهایی هم دست آن بالاسری است چون خدا به آدم عزت می‌دهد و حتی ذلت. یک سری چیزها دست خدای بزرگ است و من راضی‌ام به رضای او. شاید او قسمت دانسته من الان بازی نکنم و در آینده این شانس به من برسد.

وی در مورد اینکه عنوان شده به خاطر نیمکت‌نشینی در تونل ورزشگاه آزادی سر و صدا کرده است، گفت: من دایی را می‌شناسم و دایی هم من را می‌شناسد. واقعا برخی حرف‌ها ارزش ندارد بخواهم درباره‌اش هر روز صحبت کنم. پرسپولیس هیچ حاشیه‌ای ندارد و می‌‌خواهند از من برای پرسپولیس حاشیه‌سازی کنند و به دنبال داستان و سناریو می‌روند. من از رفیق‌هایم می‌خواهم که این کار را نکنند چون دیگر به نظر من لوثشده است

حقیقی افزود: من سرم به کار خودم است و همیشه سعی می‌کنم حرفه‌ای رفتار کنم. اگر خدا بخواهد بازی می‌کنم و خدا نخواهد هم خیر. اما مطمئن باشید اگر روزی که به ترکیب پرسپولیس بازگردم انگیزه‌ام صدبرابر است و آن وقت خارج کردن من از ترکیب اصلی خیلی سخت می‌شود.

دروازه بان پرسپولیس در مورد خط خوردنش از لیست تیم ملی گفت: برای من این خبر ناراحت‌کننده بود. در همه اردوهای تیم ملی در چند وقت اخیر بوده‌ام اما الان صلاحدید کی‌روش و کادر فنی این است و من هیچ اعتراضی ندارم.

وی افزود: به کیروش هم حق میدهم. ۱۳ هفته است بازی نکردهام اما هنوز امیدوارم و حتی یک درصد امیدم را از دست ندادهام. خیالم هم راحت است چون انگیزهام صدبرابر شده و اینقدر تلاش میکنم تا دوباره به تیم ملی برسم. کارم سخت است اما با تمام وجودم به هدفم میرسم.