صحبت های ماجدی درباره جنگ داخلی استقلال

به گزارش افکارنیوز، میرشاد ماجدی در خصوص جلسه روز گذشته اهالی فوتبال با کمیسیون اصل ۹۰ در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جا دارد از پورمختار رئیس کمیسیون اصل ۹۰ تشکر کنم که انصافا با تشکیل این جلسه نشان داد که به فکر اهالی فوتبال و ورزش است.

وی افزود: همه می‌خواهند از فوتبال لذت ببرند ولی چند نفر ذلت به وجود می‌آورند و از همین رو مردم ما باید نسبت به برخی اتفاقاتی که در فوتبال رخ می‌دهد واکنش منفی نشان دهند. خوشحال هستم که وقتی ناهنجاری به وجود می‌آید دوستان ورود می‌کنند و باید به این افراد آفرین گفت و از آنها می‌خواهم که تا آخر کار پشت قضیه بمانند. کسانی که باعثاین زد و بندها می‌شوند باید از فوتبال محو شوند ولی اتفاقی که در جلسه دیروز رخ داد این بود که همه فوتبالی‌ها خواستار این بودند که متخصصان این رشته در فوتبال کار کنند، در واقع آنها خواستار این بودند که فوتبال دست فوتبالی‌ها باشد چون ما از عدم تخصص افراد ضربه می‌خوریم.

سرپرست تیم استقلال در ادامه گفت‌وگو با فارس تأکید کرد: یکی از نمایندگان مجلس حرف خوبی را به زبان آورد، او گفت در دنیا دو بار صعود یک کشور را به اهتزاز درمی‌آورند یک بار وقتی رئیس‌جمهور یک کشور در جایی حضور داشته باشد و بار دیگر هنگامی که یک ورزشکار قهرمان یک دوره از مسابقات می‌شود. به نظر من به جای آنکه آیینه تمام قد باشیم باید آیینه اندیشه‌ها شویم و ای کاش به جای احداثاین همه سالن بدنسازی ۵ درصد این سالن‌‌ها را به اتاق فکر اختصاص می‌دادیم. این روزها همه به فکر بزرگ کردن عضلات و فیزیک خود هستند در حالی که ما در زمینه آموزش بیشتر نیازمندیم.

ماجدی در خصوص اینکه آیا در مورد محسن قهرمانی و اتفاقات رخ داده صحبتی مطرح شده که گفت: تعدادی از نمایندگان داوری در جلسه حضور داشتند و محبت کردند و مسائلی را گفتند البته همه اعتقاد دارند که داوران ما کاملا پاک هستند و اگر خدای ناکرده اتفاقی رخ داده نباید آن را به همه وصل کرد.

ماجدی در خصوص صحبت‌های امیرحسین صادقی علیه بازیکنان استقلال و اظهارنظر اکبرپور علیه مدافع ملی‌پوش این تیم گفت: من معتقدم نباید وارد جنگ‌های داخلی شویم و بازیکن نباید نسبت به هم‌تیمی‌اش بدبین شود. شاید منظور صادقی، رحمتی نبوده ولی او هم نباید طوری صحبت کند که هم‌تیمی‌هایش دلخور شوند. در تیم ما هم جنگ داخلی وجود ندارد.

وی در خصوص اینکه این صحبت‌ها نشان‌دهنده اختلاف در استقلال نیست، گفت: اینگونه نیست، اتفاقا دیشب با رحمتی و اکبرپور که صحبت می‌کردم آنها اختلاف با صادقی را رد کردند و مطمئن باشید صادقی هیچ وقت خانواده‌اش را که استقلال محسوب می‌شود ول نمی‌کند و آنها را زیر سؤال نمی‌برد، شما بهتر است از گوینده سؤال کنید چون صادقی آنقدر به بلوغ رسیده که علیه رفقایش صحبت نکند. فکر می‌کنم صادقی شاه‌کلید ماجرا باشد. او ۱۰ روز در تیم ملی حضور دارد و برمی‌گردد ولی با یک حرف دنیا عوض نمی‌شود و من بعید می‌دانم منظور او به رحمتی و قلعه‌نویی باشد.

وی در پایان در خصوص اینکه شنیده می‌شود این بازیکن فعلا از استقلال کنار گذاشته شده، گفت: به عنوان سرپرست تیم از این موضوع اطلاع ندارم و چیزی به من ابلاغ نشده است.